به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا؛ پایوران ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در مراسم بزرگداشت ۶ شهید گمنام دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت محمدرضا فلاحتی در مسجد روضه محمدیه یزد شرکت نمودند.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۷۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام سید حسن میر رحیمی در این مراسم گفت: امنیت مثال زدنی ایران مدیون ایثار و از گذشتگی شهداست.
وی ادامه داد: ملت ایران در این مدت به رغم توطئه‌های فرهنگی، نظامی و اقتصادی دشمن به برکت خون شهدا، صبر و مقاومت خانواده‌های آن‌ها با عزت و اقتدار به موفقیت رسیدند، باید همچنان این روحیه حفظ شود.
رئیس سابق بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد، تصریح کرد: عزت و عظمت ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی به واسطه شهیدان سرفراز است و اگر مدافعان حرم و شهدای گمنام نبودند، معلوم نبود که دوباره چه اتفاق در کشور توسط دشمنان رخ می‌داد.
میررحیمی به شهادت سه مامور نیروی انتظامی و ۲ بسیجی در خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و یادآور شد: افرادی که در نظم عمومی اخلال ایجاد کردند همچون داعشی‌ها بودند که با خودرو جوانان را به خاک و خون کشیدند و خیانت به نظام، کشور، حوزه و دانشگاه مرتکب شدند.
وی تاکید کرد: انقلاب، بعد از گذشت چهار دهه به نقطه‌ای رسید که شهید حججی‌ها همچون حجت خدا می‌شوند و در مقابل ظلم و استکبار می‌ایستند.
هفته جاری پیکر ۶ شهید گمنام در استان تشییع و به خاک سپرده شد و همچنین شهید فلاحتی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خاتم به شهادت رسید.
مردم ولایتمدار استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و ۱۵۵ شهید گمنام نیز در استان مدفون هستند.
ارسال نظرات