باز هم بوی عاشقی، باز هم بوی کربلا و باز هم راهیان نور عشق ؛
خبرگزاری بسیج: دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان رباط کریم در قالب 6 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۰۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برگزاری اردوی راهیان نور بسیار مهم است چرا که باعث آشنایی نسل امروز با نسل دوران دفاع مقدس می شود و نیز هجوم هایی بر علیه برگزاری راهیان نور دانش آموزی توسط دشمنان انقلاب وجود دارد و بر این باور هستند این راهیان نور تاثیرات آنچنانی ندارد در حالی که تجربه برگزاری چند دهه از راهیان نور نشان می دهد دانش آموزان با اعزام به این اردوها با رشادت های مخلصانه رزمندگان و شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس و از دست ندادن حتی یک سانتی متر از خاک کشورمان به دست دشمن آشنا می شوند.

دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان رباط کریم به مدت چهار شبانه روز و با 6 دستگاه اتوبوس جهت آشنایی با رشادت ها و و جوانمردی های رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس از مقابل امامزاده عماد(ع )   با بدرقه مسئولین شهرستان از جمله حجت الاسلام والمسلمین محمدی نژاد"امام جمعه شهرستان"، سرگرد ایلکا "فرمانده سپاه شهرستان"، فرماندار و شهردار این شهرستان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

 کاروان راهیان نور دانش آموزی در طول این سفر از اردوگاه شهید کلهر، یادواره شهدای فتح المبین، یادمان هویزه، یادمان شهید علم الهدی، یادمان شهدای اروند و شلمچه میعادگاه عاشقان دفاع مقدس بازدید خواهند کرد. 

لازم به ذکر است مسئولیت این دوره از اعزام کاروان راهیان نور بر عهده سرهنگ پاسدار سوری است و در داخل هر اتوبوس یک نفر راوی و یک مبلغ حضور دارند که با بازگوئی رشادت ها و جوانمردی های رزمندگان و شهدای عزیز و توجیه و آگاه سازی مسائل شرعی دانش آموزان داخل اتوبوس به حال و هوای این زیارت شور و هیجان خاصی بخشیده بود.

 

ارسال نظرات