خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ائمه جمعه استان گفت: تعامل ائمه جمعه استان با مردم بسیار خوب و همراه با اخوت و برادری است.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۹۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه ائمه جمعه رسالت بسیار مهمی در عرصه نماز برعهده دارند، اظهار کرد: نماز جمعه در آیات، روایات و در کلام رهبری جایگاه والایی دارد و به همین خاطر مسئولیت و رسالت ائمه جمعه در این حوزه بسیار مهم و جدی است.
وی تصریح کرد: خداوند می‌فرماید نماز انسان‌ها را از فحشا و منکر باز می‌دارد و می‌باید تلاش کنیم تا فرهنگ اقامه نماز و نماز جمعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا هر روز شاهد کم رنگ شدن منکرها و پر رنگ شدن معروف‌ها باشیم
امام جمعه قزوین با بیان اینکه همه ائمه جمعه مردمی هستند، خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که ارتباط و تعامل ائمه جمعه استان با مردم بسیار خوب و همراه با اخوت و برادری است و این‌ها مصادیقی از مردمی بودن است که در ائمه جمعه استان به خوبی مشاهده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه یادآور شد: هر کدام از مسائل منطقه‌ای، استانی، ملی، جهان اسلام و بین‌المللی می‌باید سهم حکیمانه‌ای را در نگاه‌های ائمه جمعه داشته باشد و نباید یک حوزه بیشتر از سایر حوزه‌ها مورد توجه قرار گیرد و به حوزه‌ای توجه نشود.
گفتنی است نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مهمان این نشست ائمه جمعه استان قزوین بودند و گزارشی از پیگیری‌های مجمع نمایندگان در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، راه سازی، بودجه، آب آشامیدنی و بهداشت استان ارائه کردند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها