خبرهای داغ:
نخستین نشست کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای استان قزوین با حضور اعضا در حوزه هنری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۷۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این نشست «علی هوشمند» بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمدی های دستگاه های اجرایی و نهادها مردم نهاد تاکید کرده گفت: برپایی چندین دوره کنگره طی پنج سال آنهم در سطح ملی، منبع بزرگ و فرصت مغتنمی برای بهره گیری از تجارب و رفع کاستی ها و برپایی هرچه با شکوه تر این برنامه پیش رویمان نهاده است.
رییس حوزه هنری افزود: باید از ظرفیت چهره ها و هنرمندان حرفه ای، متعهد و انقلابی استان در راستای تولید محتوا بهره جست و این رخداد فرهنگی را در سطحی بالاتر به جامعه مخاطب ارائه داد. این مسوول فرهنگی ساخت و تولید مستند داستانی از زندگی و احوال سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری را جزو کلان برنامه های این مرکز برشمرده گفت: مطالعات اولیه و پیش تولید فیلم به سرانجام رسیده و در صورت حمایت می تواند در کنگره فوق ارائه نهایی گردد.
در این نشست «محسن کریمی»- مسؤول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره - مطالعه دقیق از پیشینه کنگره در سطح استان ها، بهره گیری از ظرفیت دستگاه های فرهنگی، نظامی و انتظامی همچنین جوانان و نوجوانان در جهت ارائه کارهای خلاقانه تاکید کرد.
در این جلسه اعضای کمیته فرهنگی هنری علاوه بر ارائه دیدگاه های کارشناسی بر اهمیت الگو سازی از شخصیت شهدا در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان به ویژه دانشجویان، استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و مراکز آموش عالی تاکید کردند.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها