خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین مطرح کرد:
رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: تمامی دانش آموزان پایه های هفتم تا یازدهم در رشته های علوم پایه ،علوم تجربی ،علوم انسانی و انتخاب تیم های برتری هر پایه تحصیلی برای شرکت در مرحله نیمه نهایی و ارائه پیش آزمون قبل از مرحله مقدماتی از طریق سایت لیگ علمی پایه از کارهای مهمی بوده که سازمان بسیج دانش آموزی در این حوزه انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۶۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در خصوص برگزاری یازدهمین دوره مقدماتی لیگ علمی سراسری که با شرکت 289 تیم از دانش آموزان متوسطه دوره های اول و دوم دبیرستان همزمان در سراسر کشور برگزار شد در گفتگو با خبرنگار بسیج در قزوین گفت: سازمان بسیج دانش آموزی برای حرکت در راستای پیشرفت و رشد آرمانی و انقلابی دانش آموزان برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: کشف استعدادها و پرورش علمی و فرهنگی دانش آموزان در راستای منویات رهبر انقلاب و تقویت انگیزه و استعداد ها در بین تیم ها با هدف آینده نگری و تربیت نسل با هوش و روشن انقلابی را مد نظر داریم، از دیگر اهداف برگزاری لیگ علمی فراهم نمودن موجبات ارتقای سطح علمی دانش آموزان و ترویج و تقویت روحیه خودباوری نسل جوان می باشد.
رضا ابراهیمی از دیگر اهداف برگزاری لیگ علمی را ایجاد تفکر و خلاقیت و آموزش صحیح و تجزیه تحلیل بوده و افزود: گسترش سطح خدمت رسانی در عرضه علمی و بومی سازی آموزش های مجازی و مدل های آموزشی و تعلیمی سنجش و با فرهنگ بومی اسلامی تطبیق گردید.
رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در خصوص ویژگی های مرحله مقدماتی لیگ علمی گفت: خدمات ارائه شده در این مرحله با ارائه دفترچه همراه با پیشگامان و راهنمای ثبت نام برای تمام شرکت کنندگان بوده و آموزش مجازی از طریق سایت و سامانه برای پیش آزمون ارائه نتایج گروهی به تیم های شرکت کننده از مهمترین خدمات می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: تمامی دانش آموزان پایه های هفتم ،تا یازدهم در رشته های علوم پایه ،علوم تجربی ،علوم انسانی و انتخاب تیم های برتری هر پایه تحصیلی برای شرکت در مرحله نیمه نهایی و ارائه پیش آزمون قبل از مرحله مقدماتی از طریق سایت لیگ علمی پایه از کارهای مهمی بوده که سازمان بسیج دانش آموزی در این حوزه انجام می دهد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها