برگزاری همایش توجیهی اعضای تیم‌های طرح شهید رهنمون

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و خدمات رسانی مستمر به مناطق کم برخوردار استان آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۹۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
قاسم کاوه سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و با هدف خدمت رسانی مستمر، منظم و قابل رصد به مناطق کم برخوردار و با همکاری کلیه‌ی نهاد‌های مسئول در حوزه سلامت از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، هلال احمر و سمن‌های حوزه سلامت در کردستان آغاز به کار کرده است.

وی گفت: در این طرح ۱۵ تیم پزشکی سازماندهی شده اند که یک جغرافیای ثابت به هرتیم اختصاص داده شده است که این مناطق بر اساس اعلام نظر استانداری از بیشترین محرومیت برخوردارند.

کاوه با بیان اینکه این تیم‌ها حداقل ماهی یکبار به روستا‌ها سرکشی می‌کنند افزود: این تیم‌ها نیاز‌های درمانی، بهداشتی، مشاوره ایی و آموزشی در حوزه سلامت را بر طرف می‌کنند.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان اظهار داشت: این طرح یک بازه زمانی ۴ ساله را دارد؛ که طی این چهار سال علاوه بر خدمات رسانی توسط تیم‌ها میزان ارتقاء سطح سلامت مناطق هدف مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد.

کاوه در پایان افزود: این طرح از ابتدای سال ۹۷ اجرای خواهد شد که اعتباری بیش از ۵ ملیارد ریال در نظر گرفته شده است که برای خدمات دارویی، درمانی، بهداشتی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات