نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: اگر می‌خواهیم در مسیر امام زمان(عج) گام برداریم و منتظر واقعی ایشان محسوب گردیم باید همچون زهرای مرضیه(س) فدایی ولایت باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۷۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در مراسم گرامیداشت هفتمین شب تشییع و تدفین شهید گمنام میهمان مردم این شهرستان، به میزبانی زینبیه اعظم دامغان که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در دوران پیچیده‌ای به سر می‌بریم و دشمنان با تمام توان و هزینه‌های بسیار گمراه نمودن جوانان ما را هدف قرار داده‌اند، توسل و اتکا به فرهنگ ولایت، رهایی بخش و سعادت آفرین است.

وی با اشاره به برخی فضائل و ویژگی‌های شخصیت والای حضرت زهرا(س) به عنوان شهیده ولایت؛ زندگی و حیات پربرکت آن حضرت را مملو از درس‌های ماندگار برای بشریت و مسلمین دانست و افزود: مسلمانان با شکل گرفتن جریان نفاق پس از وفات پیامبر اکرم(ص) نیازمند الگو و نماد و اسوه ای از جنس رسول خدا بودند تا راه را گم نکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه پس از پیامبر عده‌ای در سقیفه جمع شدند و نقشه‌های شیطانی کشیدند تا قطار اسلام را از ریل اصلی خارج کنند و انقلابیونی چون سلمان و مقداد در صحرایی جمع شدند تا از این انحراف جلوگیری کنند، خاطر نشان کرد: مرکز انقلابی مکه برای حفظ اصول اسلام ناب محمدی بر علیه انحراف شکل گرفت خانه زهرای اطهر(س) بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان تأکید کرد: تاریخ درس آموز است اگر مردم در صحنه نباشند و بصیرت نداشته باشند کار بجایی می‌رسد که علی(ع) مجبور شود به یارانش دستور دهد برای حفظ اسلام استخوان در گلو سکوت کنند و حضرت فاطمه(س) برای آشکار کردن چهره واقعی دشمنان اسلام وصیت کند او را شبانه تشییع نمایند، غسل دهند و دفن کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قندهاری تصریح کرد: حال این سوال مطرح می شود که ولایتی که حضرت صدیقه کبری(س) خود را فدای آن راه کرد ادامه دارد و ماندگار است یا نه؟ نماد ولایت امروز وجود تابناک امام زمان(عج) است، اگر می‌خواهیم در مسیر آن حضرت و منتظر واقعی باشیم باید همچون زهرای مرضیه(س) فدایی ولایت باشیم.

وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با الهام از آیات قرآن و احادیث جمله‌ای آسمانی بیان نمودند که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است، از این رو باید با همه وجود مدافع ولایت فقیه باشیم، امروز استکبار جهانی با مزدوران داخلی اش ستون خیمه ولایت و رکن رکین انقلاب و نظام ولایی ما را هدف گرفته اند و ما باید در راه شهدا ثابت قدم تر از همیشه گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها