خبرهای داغ:
امام جمعه وقت محمودآباد نمونه گفت: روش صوفی گری و انحراف اعتقادی با هوای نفس متابعت دارد و ضد تقوا است و تداوم انقلاب اسلامی با مراجعه به خط صحیح علمای ربانی میسر می شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۷۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

حجت الاسلام والمسلمین عباسی امام جمعه موقت شهرمحمودآباد نمونه درخطبه اول این هفته نماز جمعه پس ازتوصیه خود وهمگان به تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: ائمه اطهار علیه السلام راه کار عملی برای تقوای الهی داشتندو
وی ادامه داد: با نگاه به تاریخ اسلام با کارگردانی معصومین علیه السلام اسلام تا به این جا به دست ما رسیده است و ما باید قدر دان معصومین و علمایی باشیم که اسلام را حفظ کرده اند و انقلاب اسلامی ایران الگو برداری از تاریخ صحیح و اصیل اسلام می باشد.
حجت الاسلام عباسی درخطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به وقایع خیابان پاسداران تهران اذغان کرد: روش صوفی گری و انحراف اعتقادی با هوای نفس متابعت دارد و ضد تقوا است و تداوم انقلاب اسلامی با مراجعه به خط صحیح علمای ربانی میسر می شود.
وی تبیین کرد: انقلاب اسلامی و نهضت های آزادی بخش جهان همه در مقابل استکبار جهانی بر گرفته از آموزه های صحیح دینی است که یک طرف دنیای استکبار آمریکا و اسرائیل و صهیونیسم و داعش و سلفی گری و صوفیگری و طرف دیگر آن همه دولت ها و ملت هایی هستند که با تمسک به دین و راه و روش ربانی در پی ازادی و استقلال هستند.
امام جمعه موقت محمود آباد در ادامه همچنین به سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران_یاسوج نیز اشاره کزرد و گفت: مصیبت های وارده به مردم مانند سقوط هواپیما و غرق شدن کشتی و خارج شدن قطار از ریل از طرفی وابسته به حکمت خداوند و از طرفی دیگر وابسته به تدبیر بندگان خدا می باشد، لذا مسئولین باید تا حد ممکن در بخش مسئولیت خود از وقوع این اتفاقات جلوگیری نمایند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها