خبرهای داغ:
پیام مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی:
امام جمعه طبس آن روحانی بزرگوار از دوران جوانی در فعالیت‌های مبارزاتی و انقلابی ضد رژیم ستم‌شاهی پهلوی در طبس و سایر نقاط کشور نقش مهمی برعهده داشت.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۳۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

مجمع نمایندگان مردم شریف خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی درگذشت روحانی مبارز و خدمتگزار حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با تاسف و تأثر خبر درگذشت روحانی مبارز و خدمتگزار حضرت حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان مقدم رحمةالله علیه را دریافت کردیم.

 

آن روحانی بزرگوار از دوران جوانی در فعالیت‌های مبارزاتی و انقلابی ضد رژیم ستم‌شاهی پهلوی در طبس و سایر نقاط کشور نقش مهمی برعهده داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مسئولیت‌های خطیری از جمله امامت جمعه شهر طبس همواره پرتلاش و موفق بود.

 

مجمع نمایندگان مردم شریف استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی فقدان این عالم مجاهد و با تقوا را به حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و مردم متدین و عزیز شهرستان طبس و به همه‌ی ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و جامعه‌ی علمی و حوزوی و به‌طور ویژه به خاندان محترم و بازماندگان گرامی ایشان تسلیت عرض می نماید.

 

مجمع نمایندگان مردم شریف استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها