معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران خبر داد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران از فعالیت 22 کانون فرهنگی و تربیتی در شهر تهران خبر داد و گفت: شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان و بالفعل کردن آن، وظیفه این کانون‌هاست.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۲۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش که در کانون فرهنگی و تربیتی شهید مفتح منطقه ۳ تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهر تهران دارای ۲۲ کانون فرهنگی و تربیتی است.

وی با اشاره به اهداف کانون‌های فرهنگی و تربیتی، ادامه داد: شناسایی استعداد‌ها و توانایی خاص دانش‌آموزان و به فعل رساندن آن‌ها از مهم‌ترین اهداف ما در کانون‌هاست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: کانون‌ها باید جایی باشد که دانش‌آموزان در آن مهارت لازم را فرا گرفته و باعث بهبود روابط اجتماعی و فردی آن‌ها شود.

کریمی خاطرنشان کرد: باید در کانون‌ها تلاش کنیم هیجانات کاذب دانش‌آموزان را که تأثیرات منفی بر روی آن‌ها می‌گذارد، شناسایی کنیم.

وی بیان داشت: در کانون‌های فرهنگی و تربیتی، دانش آموزان دست‌ساخته‌های خود را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند و این موضوع باعث خودباوری و اقتصاد مقاومتی می‌شود.
ارسال نظرات