خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین:

مسوولان متعهد نتیجه تربیت مربیان با خدا هستند

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: انسان های بزرگ و مسوولان متعهد نتیجه تربیت مربیانی هستند که خدا را سرلوحه امور خود قرار داده اند.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۱۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سید قریش موسوی در مراسم مرحله دوم طرح نیک مهدهای کودک استان که با حضور مسوولان اداره کل بهزیستی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: فرصت هایی را که خداوند در اختیار انسان قرار داده باید مغتنم شمرده شود. فعالیت در مشاغل دیگر را نمی توان با فعالیت در بهزیستی قابل قیاس نمی باشد.
وی گفت: این نهاد یک نهاد مقدس بوده و حمایتگر کسانی است که ناتوان هستند و وظیفه مسوولان قبل از تامین نیازهای مالی کارمندان این نهاد، ارج نهادن به جایگاه مقدس کسانی است که بی وقفه خدمت رسانی می کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت مهاد کودک اظهار کرد: باارزش ترین هستی والدین و ثمره زندگی آنها، فرزندانشان هستند که به دست شما مربیان مهدکودک می سپارند و رفتار شما مربیان همیشه و تا پایان عمر در ذهن نونهالان باقی می ماند.
حجت الاسلام سید قریش موسوی عنوان کرد: در مدتی که شما فرصت استثنایی تربیت نونهالان را در اختیار دارید، وجود خدا و زیبایی های زندگی را در ذهن این امانات جامعه منقوش نمایید.
وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده تعداد زیادی از کسانی که پایبند امور دینی و نماز هستند نقش پدر و مادر را موثر دانسته اند و شما مربیان مهاد کودک نیز به عنوان مادر معنوی نونهالان می توانید در تربیت دینی آنها بسیار موثر باشید.
مسوول ستاد اقامه نماز استان قزوین با اشاره به تاثیر عملی رفتارها بر تربیت کودکان تصریح کرد: شما مربیان مهاد کودک با رفتار عملی خود می توانید اموردینی و ارتباط با خداوند را به نونهالان بیاموزید و در نقش یک مربی باید از رفتارهای دوگانه با آنها بپرهیزید. یعنی گفتار و رفتارتان مطابق یکدیگر باشد.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش مربیان در پرورش انسان های وارسته اضافه کرد: انسان های بزرگ و مسوولان متعهد نتیجه تربیت مربیانی هستند که خدا را سرلوحه امور خود قرار داده اند.
وی خاطرنشان‌کرد: تداوم بر خواندن نماز و رفتارهای معنوی با تشویق نونهالان، آسان گیر بودن در امور تربیتی، جرأت دادن به کودکان، ایجاد خودباوری و توانمندی در کودکان امکان پذیر است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار