استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مشکلات مردم گشت باهمفکری مسئولان مرتفع شود
کد خبر: ۸۹۹۲۴۹۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار با بیان اینکه، توسعه متوازن استان از برنامه‌های اولویت دار استانداری است، اظهار داشت: با شناختی که از قبل نسبت به استان دارم و گزارش‌هایی که طی این چندماه از طریق منابع مختلف از استان جمع آوری کرده ام، شناخت کاملی نسبت به مسائل و مشکلات همه‌ی مناطق استان دارم که برای رفع آنان همه‌ی تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان علیرغم توجه نظام و اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و توسعه ای، نیاز به تلاش و اهتمام بیشتری دارد که مسئولین و مردم باید با همکاری یکدیگر در این مسیر تلاش کنند.

استاندار تصریح کرد: نقش معتمدین و مردم در تشویق و ترغیب سرمایه داران برای سرمایه گذاری در استان، بسیار مهم است و نقش بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و توسعه استان تأثیر زیادی دارد.

گفتنی است: تبدیل دهستان گُشت به بخش؛ تأسیس دهیاری در روستا‌های واجد شرایط؛ احداث سالن ورزشی؛ توجه به ظرفیت‌های معدنی برای ایجاد اشتغال؛ نصب خودپرداز و استقرار شعب بانکی؛ تقویت شبکه تلفن همراه و اینترنت؛ تأسیس کتابخانه عمومی و تأسیس مدرسه شبانه روزی متوسطه از مهمترین مشکلات و درخواست‌های مطرح شده در این دیدار بود.
ارسال نظرات