دیدار با 200 آزاده مازندران در سال جاری از اقدامات موسسه پیام آزادگان

مزیدها بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون، موسسه پیام آزادگان مازندران افتخار دارد که با 200 آزاده سرافراز این استان دیدار داشته باشد و بیش از 110 آزاده و خانواده آنها یعنی در مجموع 250 نفر را با هماهنگی و مساعدت نمایندگی موسسه پیام آزادگان مازندران به مشهد مقدس اعزام کند.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۸۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در ادامه دیدارهای مستمر نماینده مؤسسه پیام آزادگان مازندران از آزادگان این استان، دیداری با هفت آزاده سرافراز در شهر هزارسنگر آمل صورت گرفت که با همراهی سید علی اصغر قاسمی عضو شورای مشورتی آزادگان استان و هیأت امنای هیأت محبان امام سجاد علیه السلام آزادگان آمل بوده است.

نماینده مؤسسه پیام آزادگان مازندران در یکی از دیدارها گفت: سرکشی از آزادگان و خانواده‌های آنها از برنامه‌های محوری موسسه پیام آزادگان است که با هدف تازه کردن دیدارها، بررسی وضعیت زندگی و در حد توان رفع مشکلات آزادگان است. 

جعفر مزیدها اظهار کرد: این دیدارها خارج از هیاهوی سیاسی و جناحی است و اعضای آن می‌کوشند تا التیام بخش زخم‌های کهنه افرادی باشند که هر کدام از آنها اسوه‌های استقامت و ایثار هستند.

وی ادامه داد: این دیدارها به دلیل فضای صمیمانه و دوستانه ای که دارد مورد قبول اعضای شورای مشورتی آزادگان در همه شهرستانهای مازندران است و همواره از آن استقبال می شود که سعی داریم برای همیشه ماندگار بماند و توفیق زیارت همه آزادگان و خانواده‌های آنها را داشته باشیم.

نماینده مؤسسه پیام آزادگان مازندران که خود از آزادگان است، با اشاره به دیدارهای اخیر گفت: در شهرستان آمل با آزادگان کربلایی نعمت سیفی، کربلایی افشین ناصری مهر، مرتضی برقانی، سید علی اصغر میرزاده، سید محسن هاشمی، کربلایی رضا مهدوی و سید عباس محمودی دیدار کردیم و مسائل و مشکلات آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مزیدها در پایان بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون، موسسه پیام آزادگان مازندران افتخار دارد که با 200 آزاده سرافراز این استان دیدار داشته باشد و بیش از 110 آزاده و خانواده آنها یعنی در مجموع 250 نفر را با هماهنگی و مساعدت نمایندگی موسسه پیام آزادگان مازندران به مشهد مقدس اعزام کند.

در این دیدارها ضمن بررسی وضعیت آزادگان و مطالبات و پیشنهادات آنها، هدایایی به رسم یادبود به این اسوه های صبر و شجاعت، تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار