وحدت مسلمانان نابودی دشمنان را رقم می زند

امام جمعه موقت سنندج ،با بیان اینکه حفظ وحدت باعث جلوگیری از نفوذ دشمنان دین اسلام می‌شود، گفت: وحدت مسلمانان باعث پیشرفت جامعه اسلامی و نابودی دشمنان را رقم می زند.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۸۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج،  درخطبه‌های نمازجمعه در جمع نمازگزاران اظهار کرد: وحدت مسلمانان باعث پیشرفت جامعه اسلامی و تضعیف دشمنان را فراهم می‌کند، زیرا که اتحاد و همبستگی دیوار محکمی در مقابل نفوذ دشمنان دین اسلام است.

وی افزود: اقتدار جهان اسلام بر پایه وحدت استوار است و هرچه این اتحاد وحدت بین مسلمانان قوی‌تر باشد هیچ دشمنی در دنیا نمی‌تواند به این همبستگی ضربه‌ای وارد کند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: حضرت محمد (ص) می‌فرماید به مال دنیا زیاد وابسته نشوید و هرچه در این دنیا دارید در راه رضای خدا صرف کنیدکه در آخرت ذخیره از کار‌های خیر برای خود داشته باشید.

ماموستا حسینی اظهار داشت: در قرآن کریم در آیات متعددی بر اتحاد و وحدت مسلمانان تاکید‌های زیادی شده، بنابراین مسلمانان همواره بایداز اختلاف و تفرقه دوری کنند.


وی در ادامه با اشاره به وابستگی پیش از حد بعضی انسان‌ها به مال دنیا، افزود: بعضی انسان‌ها در این دنیا چنان به مال دنیا وابسته هستند که هرگز نمی‌میرند و از این ثروت دنیوی برای آخرت خود کارخیری انجام نمی‌دهند.

وی در پایان با اشاره به حادثه سقوط هواپیما و تسلیت به خانواده‌های جان باختگان در این سانحه، خاطرنشان کرد: همه ملت ایران برای سقوط هواپیمای تهران، یاسوج خیلی ناراحتند که در این سانحه تعداد زیادی از هموطنانم جان خود را از دست دادند.

پایان پیام/
ارسال نظرات