سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان :

مرحوم «حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم» حمایت همه جانبه از نظام اسلامی را تکلیف خود می‌دانست

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان در گذشت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۷۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی متن پیام به این شرح است:

رسول اکرم (ص): "اذا مات العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء"

درگذشت عالم مجاهد و مردمی، مروج و پاسدار فرهنگ اهل بیت (ع)، امام جمعه شهرستان طبس حضرت حجة الاسلام والمسلمین حاج سیدابراهیم مهاجریان (ره) موجب تالم و تاثر دوستداران آن بزرگوار شد.

آن مرحوم همواره موید نظام اسلامی و رکن رکین آن یعنی ولایت مطلقه فقیه بودند و در دوران رژیم منحوس پهلوی نیز از مبارزان فعال انقلابی بود و مدرسه علمیه ایشان مامن و ماوای مبارزان و مکان توزیع و انتشار اعلامیه‌های حضرت امام (ره) بود.

ایشان قریب به سه دهه از عمر مبارک خود را به امامت جمعه شهرستان طبس مصروف داشته بودند که در طی این سال‌ها مردم ولایتمدار طبس در هر جمعه با حضور دشمن شکن خود در نماز با صلابت جمعه، از مواعظ و نصایح حکیمانه و تبیین مسائل اجتماعی و سیاسی ایشان بهره‌گیری نمودند تلاش‌های ایشان در امامت جمعه تا آخرین روز‌های عمر مبارکشان تداوم داشت.

زهد و تقوا، گریز از زخارف دنیا در عین حضور در مسائل اجتماعی و سیاسی، در طول حیات مبارکشان از ویژگی‌های آن بزرگوار بود و ایشان نماد روحانیت بصیر، شجاع و انقلابی برای روحانیون عصر حاضر است.

ایشان، تایید و حمایت همه جانبه از نظام اسلامی را همواره تکلیف خود می‌دانست و در مواقع حساس به موضع‌گیری موثر و روشنگری می‌پرداخت که یکی از نمود‌های بارز آن؛ روشنگری‌های ایشان در فتنه سال ۱۳۸۸ است.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان ضمن عرض تسلیت به حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه خراسان بزرگ و بیت آن عالم فقید برای روح ملکوتی این عالم ربانی علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار