خبرهای داغ:
تحلیف ۷۰ تن از کارآموزان دادگستری انجام شد و این افراد فعالیت خود را به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در استان قزوین آغاز می کنند
کد خبر: ۸۹۹۲۴۶۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد نسخه چی پنجشنبه شب در شانزدهمین آئین تحلیف کارآموزان وکالت دادگستری استان قزوین که با حضور مرتضی شهبازی نیا رئیس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری کشور برگزار شد بیان کرد: شما نیز از امروز با سوگندی متعهدانه به جرگه وکلا پیوستید که امیدواریم با رسالت حرفه ای خود خدمتگزاری صادق باشید.
وی با اشاره به رسالت سنگین کمیسیون کار گفت: آزمون این دوره در بالاترین سطح برگزار شد که ۷۰ تن از کارآموزان توانستند در آزمون اختبار، موفق شوند و با تکیه بر دانش خود نشان دادند شایسته فعالیت در این حرفه هستند.
رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین اظهار کرد: هر چند جایگاه وکالت در سال های اخیر در کشور آن گونه که باید تکریم نمی شود اما شما باید با رفتار حرفه ای خود احترام این شغل را تقویت کرده و جایگاه اصلی آن را نمایان سازید.
نسخه چی عنوان کرد: وکیل متعهد هرگز برخلاف عدالت و شرافت گام برنمی دارد و وکیل باید از کینه توزی و انتقام جویی پرهیز کرده و در مسیر درستی حرکت کند.
وی با اشاره به مشکل معیشت وکلای جوان اضافه کرد: وکلای جوان در شرایط کنونی با مشکلات معیشتی مواجه بوده و به عنوان هیئت مدیره کانون وکلا باید این مشکل را یادآوری کنیم که جذب بدون برنامه و نیاز در رشته حقوق از چالش های جدی این حرفه می باشد.
رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین ادامه داد: معیشت این افراد را باید با خلاقیت و کار حرفه ای حل کنیم تا زمینه ایجاد اعتماد به وکالت را فراهم کنیم.
در ادامه مراسم تحلیف ۷۰ تن از کارآموزان دادگستری انجام شد و این افراد فعالیت خود را به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در استان قزوین آغاز می کنند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها