حجه الاسلام روحانی گفت: نهاد امور تربیتی توانست به عنوان حلقه وصل میان انقلاب و مدارس انجام وظیفه کند، فرزندانی که در سنین نوجوانی با اخلاق اسلامی آشنا شده و در کنار درس به امور تربیتی هم توجه نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۵۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نمازجمعه بابل با اشاره به روز تربیت اسلامی اظهار کرد: نهاد ارزشمند تربیتی در آموزش و پرورش با زحمات  دو شهید رجایی و باهنر در آموزش و پرورش شکل گرفت.


وی گفت: نهاد امور تربیتی توانست به عنوان حلقه وصل میان انقلاب و مدارس انجام وظیفه کند، فرزندانی که در سنین نوجوانی با اخلاق اسلامی آشنا شده  و در کنار درس به امور تربیتی هم توجه نمی‌شود.

 روحانی با اشاره به ضرورت امور تربیتی افزود: ضرورت این مساله برای این است تا از دانش‌آموزان سربازان انقلاب بسازد و خوشبختانه مربیان تربیتی به خوبی انجام وظیفه کردند و با فضاسازی انقلابی نوجوانان را با حوزه دینی آشنا کردند.

امام جمعه بابل به آشوب‌های هفته گذشته پایتخت اشاره و تصریح کرد: جنجال‌ها و آشوب‌هایی که در این ایام مرتب برای جامعه ما گوش آشنا شد، دشمن درصدد است تا کشور را دچار اغتشاش کند، همیشه جایی را آتش بزند و برای رسانه‌های خبیث ضدنظام سوژه تبلیغات علیه نظام بسازد.

روحانی بیان کرد: فرقه‌هایی که کسی آنها را نمی‌شناخت و ارزش و آمار بالایی را از نظر جمعیت ندارند اما به گونه‌ای دشمن این افراد را فرقه‌هایی ریشه‌دار معرفی می‌کند تا در مقابل نظام اسلامی قرار دهد.

وی بیان کرد: درویش‌نماهایی که مدعی فقیر الی‌الله هستند، یک مشت اوباشی از آنها امور را  در دست بگیرند، در شب شهادت حضرت زهرا(س) خیابانی را در پایتخت قرق کنند و با آشوب و تهدید پنج نیروی امنیتی را به شهادت برسانند.

امام جمعه بابل افزود: این‌ها جای تعجب نیست این طراحی دشمن است تا از این به بعد یک فرقه کوچک و بی‌مایه دیگری را بزرگ کنند و یک جنجال دیگر بسازند،  مردکی از این دراویش با منافقین و ضدانقلاب در پاریس نشستی برگزار و از این طریق آشوب را در کشور هدایت کرد.

روحانی گفت: جای تعجب ما از این است که چقدر نظام اسلامی باید مدارا کند؟، سه ماه تمام در خیابانی در تهران دور قطب بی‌سواد خود، جمع شدند، چرا اجازه پیدا کردند که خیابانی را در دست بگیرند؟ تا کی این مدارا و این سیاست غلط را دولت در دست بگیرد.

وی تصریح کرد: این صحنه برای ملت ما خفت ایجاد می‌کند، به بهانه اینکه یکی از این افراد توسط پلیس دستگیر شد،  منازل، خودرو و وسایل مردم را این آشوب‌گران آتش زدند، اقتدار نظام اسلامی به زیر سوال رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها