خبرهای داغ:
در بیانیه مجمع عالی بسیج بیرجند آمده است: ما در مسئله علم، در مسئله فن آوری،صنعت و کشاورزی، در مسئله خدمات در سازندگی کشور، در مسائل معنوی و فرهنگی، در مسائل هنری، میدان کار بسیار وسیعی داریم که به وسیله همین شما برادران و خواهران بسیجی به عنوان پیشروان این میدان باید انجام بگیرد.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۵۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجمع عالی بسیج شهرستان بیرجند بیانیه ایی صادر کرده است؛ متن بیانیه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مجمع بسیج شهرستان بیرجند  سوم اسفند ماه 1396

با سلام به محضر مقدس امام زمان (عج)و با درود به روح ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) وشهدای گرانقدر و با آرزوی طول عمر با عزت و با برکت برای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خداوند علی اعلی را سپاسگزاریم که در دنیایی که کفر و الحاد و بی اعتقادی در آن موج می زندنظامی را که بر اساس ارزشها بنام جمهوری اسلامی در این کشور ایجاد گردیده، در مقابل تمام توطئه های دشمنان و بدخواهان حفظ نمود و هر روز بر اقتدار و توسعه آن افزود.

حضرت باریتعالی را شاکریم که تحت سایه رهبری فرزانه و آگاه و با تبعیت از رهنمودهای حکیمانه ایشان توفیق خدمت در مجموعه ای را به ما عنایت نمود که در مورد آن می فرمایند: بسیج که یک پدیده کم نظیر انقلاب اسلامی و از ابتکارات امام بزرگوار است، ظرفیتی دارد که می تواند در همه بخش های مورد نیاز در کشور حضور فعال داشته باشند ، می توانند گره های مشکل را باز کند.

ما در مسئله علم، در مسئله فن آوری،صنعت و کشاورزی، در مسئله خدمات در سازندگی کشور، در مسائل معنوی و فرهنگی، در مسائل هنری، میدان کار بسیار وسیعی داریم که به وسیله همین شما برادران و خواهران بسیجی به عنوان پیشروان این میدان باید انجام بگیرد.

در دومین مجمع بسیج سال 1396شهرستان بیرجند ضمن تقدیر از حضور پرشور نخبگان، فرهیختگان و صاحب نظران ، انتظارات بسیجیان در اجرای تدابیر ولی امر مسلمین وبرای تحقق اهداف عالیه و مقاصد والای جمهوری اسلامی و پیشبرد ماموریت بسیج با استفاده از هیئت های اندیشه ورز تلاش نموده و اعلام می داریم

  • در اقتصاد مقاومتی با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که " نگاهمان به خارج نباشد و به دیگران نمی شود اتکاء کرد" برجوشش حرکت اقتصادی از درون کشور اعتماد به مردم و با استفاده از استعدادها و امکانات مردم ، تاکید داشته و درخواست داریم به صورتی تدبیر اندیشیده شود تا این ظرفیت ها به کار وتولید در داخل بینجامد.
  • باتوجه به اثبات دشمنی ها و اقدامات استکبار جهانی ودر راس آنها آمریکا ، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ، علیه این نظام ، برای دفاع از کشور ، تهیه و تولید تجهیزات دفاعی مورد نیاز کشور را مورد تاکید قرار داده و اجازه دخالت را به هیچ قدرتی نخواهیم داد.
  • مقام معظم رهبری در فرمایشات خود ، حرکت به سمت اشرافیگری و بی توجهی به طبقات ضعیف وعدم تکیه بر مردم را از مصادیق حرکت به سمت ارتجاع برشمردند ، لذا از مسئولان ومدیران جامعه ، انتظار داریم ضمن مراقبت براین موضوعات ، تمام همت خود را در رعایت آن بکار گیرند.
  • بر اساس دغدغه و منویات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های کاهش رشد جمعیت و ازدواج در کشور وبا عنایت به همت مقوله جمعیت در اقتدار ملی وجهت حفظ تعالی کانون خانواده ورشد جمعیت تدابیر دولتمردان برای فراهم آوردن ایجاد تسهیلات جهت ازدواج آسان ورشد جمعیت و برنامه ریزی برای آگاه سازی و فرهنگ سازی اقشار مختلف جامعه را خواستاریم.
  • باتوجه به تاثیر گذاری گسترده فضای مجازی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی ، سبک زندگی، اعتقادات دینی، مجمع عالی شهرستان از همه بسیجیان و دلسوزان ونیروهای انقلابیوهسته های فرهنگی فکری مومن و مسئولان ، لزوم طراحی مناسب برای حفظ حریم فکری و اخلاقی جامعه در این عرصه را تاکید دارد.
  • فرمانده کل قوا: اشرافی گری، امتیاز طلبی، بی موالاتی به بیت المال، بی اعتنایی به طبقه مستضعف را حرکت های ضد انقلاب دانسته، لذا جلوگیری از این حرکت ها و همچنین حل مشکلات معیشتی و مطالبات به حق مردم ، توسط قوای محترم قضائیه، مقننه، مجریه و تحقق عدالت در نظام اسلامی که از منویات مقام معظم رهبری در دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی می باشد را خواستاریم.
  • ضمن تشکر از امت بصیر، رشید، زمان شناس و وفادار به انقلاب اسلامی که در همه فتنه ها از جمله فتنه اخیر ، صف خود را از فتنه گران وتخریب گران جدا کردند ، برمسئولین محترم است که مطالبات وخواسته های صادقانه و به حق مردم را پیگیری نمایند.

 

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

مجمع عالی شهرستان بیرجند

سوم اسفندماه 1396

ارسال نظرات
پر بیننده ها