جنگ با خانواده در مسائل اقتصادی و تغییرفرهنگ دو هدف جبهه نفاق و کفر است

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه جبهه کفر دو هدف اصلی را به دنبال دارد، تصریح کرد: جنگ با خانواده‌ها و اقتصاد، مسائل فرهنگی و زندگی مردم دو هدف اصلی جبهه نفاق و کفر در برابر ایران است.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۴۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری در خطبه‌های نماز جمعه بهشهر با بیان اینکه فلسفه ایمان، پاک‌سازی جامعه انسانی است، اظهار کرد: خداوند ایمان را برای ما مقرر ساخت تا پاک و پاکیزه زندگی کنیم و شرک و نفاق در زندگی ما راه پیدا نکند.

وی بابیان اینکه نماز ما را از بسیاری از رذیلت‌های اخلاقی دور می‌سازد، افزود: تکبر، خودپسندی، خودخواهی به برکت همین نماز از انسان دور می‌شود.

امام جمعه بهشهر با تاکید بر مراعات اخلاق در خانواده، بیان کرد: جبهه کفر، نفاق و استکبار در تضاد و جنگ با بنیان مقدس خانواده است و وظیفه دولت، ملت و همه نمازگزاران این است که به امر ازدواج و صیانت از خانواده‌ها بیشتر توجه کنند چرا که دشمن با تمام توان به جنگ با خانواده‌ها آمده است.

این مسؤول با بیان اینکه جبهه کفر دو هدف اصلی را به دنبال دارد، تصریح کرد: جنگ با خانواده‌ها و اقتصاد، مسائل فرهنگی و زندگی مردم دو هدف اصلی جبهه نفاق و کفر در برابر ایران است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و کمونیست عوامل پشت صحنه و صحنه‌گردانانی هستند که به جنگ با نظام خانواده آمدند و می‌خواهند بنیان خانواده را از بین ببرند.

جباری گفت: یکی از راه‌های مقاومت در برابر دشمنانی که بدنبال نابودی نظام خانواده‌ها هستند توجه به امر ازدواج و ترویج ازدواج آسان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی چهار برکت مهم  به همراه داشت، تصریح کرد: آشنایی مردم با دین، قرآن و معارف دینی، آشنایی ملت با ولی فقیه، بیداری مسلمانان و ایجاد فرهنگ جهاد چهار برکت مهم انقلاب بود.

خطیب نماز جمعه بهشهر بابیان اینکه دشمن برای اسلام‌زدایی متمرکز شده است نه اسلام‌ستیزی، گفت: دشمن برای نوکری و وابسته کردن مردم و همچنین حذف اسلام، قرآن و ولایت‌فقیه متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف شوم آمریکا تامین امنیت رژیم صهیونیستی است، افزود: آنها در تلاشند تا نام فلسطین را از دنیا حذف کنند و وظیفه ملت ما این است که هوشیارتر از قبل باشند چراکه دشمنان اسلام هرروز با منافقینی چون تکفیری، داعش و امروز دراویش به دنبال اسلام ستیزی هستند.

جباری خطاب به رئیس جمهور ایران گفت: شما مسؤولان اجرایی کشور هستید، این حق ملت ماست که آبرومندانه و در امنیت زندگی کنند و ظاهر شدن دراویش پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب آن هم در مرکز کشور شایسته ایران نیست.

وی در پایان گفت: متاسفانه بیشترین تلفات انسانی تصادفات در بهشهر مربوط به موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده است و این مهم بیانگر این است مسائل ترافیکی مجددا بایستی مطالعه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها