خبرهای داغ:
بخشدار جوکار با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل گفت: می‌طلبد که دقیق‌تر و کاربردی‌تر به مسائل و اقدامات لازمی که در خصوص پدافند غیرعامل انجام می‌شود توجه کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۲۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

لزوم توجه به انجام اقدامات دقیق‌ و کاربردی‌تر در خصوص پدافند غیرعاملبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فرهاد جهانیان در جلسه پدافند غیرعامل بخش جوکار با توجه به اهمیت این موضوع اظهار داشت: با توجه به اینکه نیروی انسانی هر جامعه‌ای ارزشمندترین سرمایه‌ای است که هر جامعه‌ای می‌تواند داشته باشد بنابراین اصلی‌ترین و بهترین نتیجه‌ انجام اقدامات پدافندی ایجاد امنیت و بازدارندگی نسبت به خطراتی است که ممکن است به نیروی انسانی وارد شود.

وی افزود: می‌طلبد که دقیق‌تر و کاربردی‌تر به مسائل و اقدامات لازمی که در خصوص پدافند غیرعامل انجام می‌شود توجه کنیم.

بخشدار جوکار با اشاره به اقدامات انجام شده پدافند غیرعامل در جوکار تصریح کرد: از جمله این اقدامات بازسازی چهار درمانگاه مرکز جامعه سلامت با متد روز، زیرسازی ۱۳ خانه بهداشت در بخش و اختصاص دو مجتمع آبرسانی روستایی به بخش جوکار از مجموع چهار مجتمع آبرسانی روستایی که برای کل شهرستان در نظر گرفته شده، است.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ زنی مرکز آتش نشانی در منطقه جوکار، توسعه شبکه اطلاع رسانی، انسداد چاه‌های آب غیرمجاز، بهسازی روستاها با شدت بیشتر، ۱۳ مورد افتتاح بک فیلترها در منطقه ازندریان و افزایش بودجه روستاها به بالاتر از سه برابر و در برخی روستاها ۵ برابر شدن بودجه دهیاری‌ها نیز از دیگر اقدامات بوده است.

جهانیان با بیان اینکه در گفتار و سخنرانیها باید پدافندی عمل کنیم، اظهار داشت: منشأ بسیاری از مشکلات سخنرانی کسانی است که در زمینه ای که تعهد و تخصصی ندارند اظهار نظر می‌کنند.

وی ابراز داشت: مردمی داریم که همیشه صبور، همراه و حامی هستند بنابراین باید مراقب باشیم اقداماتی که انجام می‌شود طوری باشد که برای این مردم آرامش، امنیت، رفاه و آسایش بیاورد.‌

انتهای پیام/

ارسال نظرات