در سخت ترین شرایط و تحریم ها هم از اسلام دست نمی کشیم/ در اجرای عدالت جامعه اسلامی عقب مانده ایم

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه استکبار دشمن ما هست، ایام فاطمیه به ما درس داد که پای ارزش‌ها بایستیم، اضافه کرد: ما در صورت شرایط سخت و سنگین هم نمی‌توانیم اسلام را رها کنیم، جنگ ما با دشمن جنگ کوثر و ابتر است.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۰۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران اظهار کرد: مردم ایران فاطمی و علوی هستند به همین دلیل برای مردم این کشور مشکلات ایجاد می‌شود.

وی با اعلام اینکه مبارزه ما دشمنان کفر تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه دارد، گفت: امام راحل فرمودند که مسئله ما با جهان کفر مکتبی است، ما سر مباحث اسلام با دشمنان جنگ داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه استکبار دشمن ما هست، ایام فاطمیه به ما درس داد که پای ارزش‌ها بایستیم، اضافه کرد: ما در صورت شرایط سخت و سنگین هم نمی‌توانیم اسلام را رها کنیم، جنگ ما با دشمن جنگ کوثر و ابتر است.

وی  در ادامه با تقدیر از حضور مردم استان مازندران در مراسم راهپیمایی در 22 بهمن گفت: دشمن تبلیغاتی زیادی برای جلوگیری از حضور مردم در صحنه انجام داد ولی حضور مردم دشمن را منفعل و هیبت زده کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به مشکلاتی بیکاری و معیشت مردم، گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند ما در عدالت از مردم عقب ماندیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که مردم در کشور دارند،افزود: مردم بدون توجه به این مشکلات علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند به این دلیل که این انقلاب برآمده از اسلام و اهل بیت است.

طبرسی با اعلام اینکه مردم به شدت در دوران طاغوت مشکل داشتند، افزود: بسیاری از سرمایه کشور را در زمان خروج از کشور خارج کردند و در حال حاضر از این سرمایه در حال استفاده هستند.

وی با اشاره به استقلالی که کشور پس از انقلاب اسلامی دارد، افزود: دشمن چشم ندارد این استقلال را ببیند، بعد 9 دی فتنه‌های زیادی کردند، در حال حاضر به نام دراویش اغتشاش کردند و اقدامات داعشی انجام دادند و جوانان ما را با وضع نامناسبی به شهادت رساندند باید با این افراد برخورد شود، ملاحظه و رأفت اسلامی دیگر تمام شد باید با آنها برخورد شود، نوبت تبلیغ برای این افراد به اتمام رسیده است،  مسؤولان باید با اخلال‌گران، برخورد کرده و ملاحظه‌ای به خرج ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید از این افراد انتقام گرفت،کشور امنیت می‌خواهد و مردم امنیت خویش را دوست دارند و اخلال‌گران امنیت باید گوشمالی شوند.

وی ادامه داد: دشمنان ما نمی‌خواهند امنیت داشته باشیم، داعش را به همین دلیل ایجاد کردند، ما همه باید سفارش مقام معظم رهبری نسبت به مردم را جدی بگیریم و اجازه ندهیم که سفره مردم کوچک شود.

طبرسی با تسلیت شهادت حاج مصطفی علمدار بیان کرد: صبر و استقامت این مرد بزرگ و همسرش ستودنی است، خانم‌ها و مادران شهدا هم جز ذخایر و سرمایه‌ها معنوی دینی و عقیدتی ما هستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم مازندران در مراسم تشییع شهدای گمنام افزود: مردم استان از شهدا قدردانی کردند و پای ارزش‌ها ایستادگی کردند.

امام جمعه ساری در پایان با تسلیت رحلت حاج حسن عبوری پدر سه شهید گرانقدر گفت: پدران شهدا به پای فرزندان خویش سوختند و لب به اعتراض نگشودند، مردم هم در مراسم این مرد بزرگ حضور پرشور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها