اجرای احکام الهی در سایه امر به معروف و نهی از منکر است/ مدیر جهادی موجبات تحول بیشتر در کشور می شود

آیه الله معلمی: به فرموده امام راحل اگر امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود باقی واجبات دینی هم از بین می‌رود چراکه همه احکام دینی در سایه امر به معروف است.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۰۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه در خطبه‌های نخست نماز جمعه آیاتی از قرآن کریم ترجمه می‌شود و برکت خطبه نخست بیشتر است، اظهار کرد: در خطبه دوم دعوت به تقوی و زمینه‌سازی برای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: به فرموده امام راحل اگر امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود باقی واجبات دینی هم از بین می‌رود چراکه همه احکام دینی در سایه امر به معروف است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: روزنامه آمریکایی نوشت که آمریکایی‌ها در حال تنگ کردن حلقه محاصره علیه ایران هستند و انتقال دلار آمریکا از کشورهای منطقه به ایران ممنوع شد و این در حالی است که مغایر با مفاد برجام بود.

معلمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) و جانشین برحقش قرص و محکم روبروی آمریکا ایستادند، اظهار کرد: متأسفانه گاهی برخی از مدیران اجرایی کوتاه می‌آیند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دولت باید به فکر کنترل بازار و ارز باشد سه وزیر و یک معاون رئیس جمهور را مأمور می‌کند که ماجرای خودکشی یک جاسوس در زندان را بررسی کنند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: دستگاه اطلاعات وزارت شده و در اختیار دولت قرار گرفت و مصوب شد که در داخل سپاه هم ضابط قانونی وجود داشته باشد.

معلمی افزود: اگر مدیر جهادی و بسیجی باشد و علاقه به خدمت داشته باشد تحول بیشتر ایجاد می‌شود.

وی در ادامه به درگیری اشرار با نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این ماجرا اتفاقی نبود و گاهی عناوین پوشش است و طراحی شده بود.

معلمی ادامه داد: این عاقلانه نیست که نیروی انتظامی با دست خالی و بدون سلاح به مقابله با اشرار برود چراکه مأموری که وظیفه امنیت مردم را دارد خودش باید امنیت داشته باشد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه حوادث تلخی در طول چهار سال گذشته رخ داد و وزیر راه و شهرسازی باید کناره‌گیری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها