خبرهای داغ:
شهردار شاهرود از ایجاد و راه اندازی مسیرهای ویژه دوچرخه سواری با پوشش آسفالت رنگی با هدف توجه به انسان محوری و با ایجاد پیاده راه و تعریض پیاده رو ها خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۳۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری همایش دوچرخه سواری کودکان که با همکاری صمیمانه نیروی انتظامی ، شهرداری شاهرود و کارگروه شهر انسان محور برگزار شد با اشاره به اینکه پیاده راه ها قسمتی از فضاهای شهری هستند که به دلیل ویژه عمدتا به خاطر دارا بودن برخی پتانسیل های خاص و در تمام یا بخشی از ساعات شبانه روزکاملا بر روی حرکت سواره بسته شده و به طور کامل به حرکت عابران پیاده اختصاص می یابند، گفت: پیاده راه ها به عنوان بخشی از فضاهای شهری، عرصه ای برای وقوع رویدادها اجتماعی، فرهنگی، ایجاد خاطره و بیان احساسات جمعی هستند.
محسن احمدی با بیان اینکه فضاهای شهری تنها فضاهایی هستند که پاسخگوی تمامی نیاز شهروندان به شمار می روند، افزود: به زودی شهرداری شاهرود ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه سواری با پوشش آسفالت رنگی و در راستای توسعه فرهنگ استفاده از دوچرخه، پرده برداری از المان و نماد دوچرخه طی هفته آینده را در دستور کار خود دارد.
وی ضمن تقدیر از برنامه ها و زحمات کار گروه شهر انسان محور و حمایتهای نیروی انتظامی و سایر مسئولان ، ابراز داشت: شهر نیاز مند فراهم ساختن شرایطی برای شهروند و پیاده هاست که مدیریت شهری در شاهرود با تمام تلاش خود این مسیرها را راه اندازی خواهد کرد.
این همایش با استقبال بسیار خوب شهروندان در روز جمعه چهارم اسفند ماه سال جاری ساعت ۹ و نیم صبح از میدان امام خمینی با حضور مسئولان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها