خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت:فرودگاه شاهرود دارای یک ظرفیت بزرگ به نام کمیته مردمی است که توانسته موتور محرکه فرودگاه باشد.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۲۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ساهرشا، سید محمدرضا هاشمی در مراسم بازگشایی خط هوایی شاهرود-مشهد که به میزبانی فرودگاه شاهرود برگزار شد، ضمن بیان اینکه حضور مردم نشان‌دهنده پشتیبانی از فرودگاه و همچنین دلگرمی است که می‌تواند مسئولیت ما مسئولان و کارگزاران نظام را سنگین‌تر کند، تأکید کرد: فرودگاه شاهرود دارای یک ظرفیت بزرگ به نام کمیته مردمی است که توانسته موتور محرکه فرودگاه باشد.
وی افزود: اگر تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت‌های صادقانه کمیته مردمی درباره فرودگاه نبود، موفقیت‌های امروزی به دست نمی‌آمد.
معاون استاندار سمنان گفت: در سال جاری شاهد کمک‌های شایانی از سوی سازمان فرودگاه‌های کشور به شاهرود بودیم که خوشبختانه توانست ما را در ایجاد بسیاری زیرساخت‌ها مانند جایگاه سوخت، تطویل باند و بسیاری موارد دیگر یاری کند.
هاشمی تأکید کرد: اهمیت فرودگاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست لذا استمرار پروازها می‌تواند زمینه‌ساز مرز هوایی باشد که در بعد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و دینی می‌تواند تأثیرگذار باشد، اگر ما بخواهیم مردم روزی عازم عتبات عالیات و مکه مکرمه شوند می‌بایست در راستای تحقق مرز هوایی گام برداریم.
وی افزود: اگر ما امروز در شاهرود به دنبال بهره‌گیری از قطب کشاورزی بودن در منطقه و استان سمنان هستیم می‌بایست به دنبال تحقق مرز هوایی باشیم تا تحول اقتصادی را با خود به شهرمان هدیه کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها