فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوارگفت: جزیره خارگ برای میزبانی اردوهای راهیان نور دریایی آماده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۷۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

ایرج سلیمانی فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دیار شهید ریئسعلی دلواری به عنوان یکی از مناطق میزبان راهیان نور آماده پذیرایی از مهمانان راهیان نور می باشد.

وی افزود: حضور راهیان نور در این دیار علاوه بر بعد فرهنگی و انقلابی، زمینه توسعه و پویایی اقتصادی را نیز در این بخش سبب می‌شود .

سلیمانی تصریح کرد: راهیان نور به عنوان یکی از بهترین بسترها و فضاهایی است که توانسته در سبک زندگی و ترویج زندگی دینی اثر گذار باشد چرا که اصول زندگی رزمندگان در جبهه‌ها "فرهنگ تاریخی بزرگ در عرصه‌های اجتماعی "و "وحدت ملی" به وجود آورد تا همه به یک سمت و یک هدف در مقابل یک دشمن مشترک به "دفاع از کشور " بر خیزند .

فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوار عنوان کرد: رشادت‌های اهالی شریف شهید رئیسعلی دلواری به‌ صورت مستند برای زائران این خطه روایت شود، دیاری که به تعداد دلیر مردان ایران نام گرفته است و از مهین خود دفاع کرده است.

وی گفت: دلوار به‌عنوان نماد مقاومت و رشادت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها یک شاخص به حساب می‌آید، این خطه  یادآور روزهای ایثار و مقاومت ایران اسلامی در مبارزه با استعمار است.

سلیمانی یاد آور شد: در حال حاضر این دیار با فعالیت نیروی های انقلابی و بسیجی جهت آماده سازی و فراهم کردن بستر اردوی راهیان نور دریایی سال ۹۷ در دلوار هستیم و امیدواریم با همکاری همه جانبه تمامی مسئولان در بخش دلوار شاهد میزبانی شایسته‌ای از زائران راهیان نور کشور باشیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: از سالیان گذشته این دیار حماسه آفرین به‌ عنوان یکی از نقاط مهم و صحنه آرا در راهیان نور کشور بوده است که سالانه میزبان هزاران زائر  می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها