خبرهای داغ:
امام جمعه شهر سردرود:

مسئولان از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی پرهیز کنند

امام جمعه شهر سردرود در خطبه های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه مسئولان از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی پرهیز کنند، گفت: فرمایشات رهبری باید سرلوحه ساده زیستی زندگی مسئولان کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۷۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام جلیل جلیلی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مردم آذربایجان، نسبت به اشرافی گری و بی توجهی مسئولان نسبت به مستضعفان ابزار نگرانی کردند، اظهار داشت: اشرافی‌گری یکی از مهم‌ترین آسیب‌های انقلاب است.

وی افزود: دستاوردهای مهم انقلاب ایجاد مردم سالاری دینی و عزت و احترام بوده و ضمن انتقاد از شکاف طبقاتی عدالت لازم و مورد انتظار باید بیشتر اجرا شده و از اشرافی‌گیری پرهیز شود.

حجت الاسلام جلیلی اظهار داشت: ساده زیستی باید سرلوحه مسئولان بوده و از وابستگی به خارج اجتناب کرد و تکیه خویش را بر مردم بدانند.

وی با بیان این که اگر مسئولان نیز دغدغه و نگرانی رهبر معظم انقلاب را داشتند بسیاری از مشکلات امروز کشور وجود نداشت، بیان داشت: تذکرات مکرر رهبری به مسئولان در محافل عمومی و خصوصی به مسئولان نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به مسائل کشور به ویژه دغدغه‌های مردم است.

حجت الاسلام جلیلی با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف کننده در هفته آتی ضمن درخواست از تولیدکنندگان برای رعایت حال مصرف کننده اظهار داشت: در صورت مراعات حقوق مصرف کننده از سوی تولیدکنندگان یقینأ خداوند متعال نیز برکت و رزق ‌و روزی را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه با پاسداشت هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی بیان داشت: این روز از یادگاران شهید رجایی و شهید باهنر می باشد که این دوبزرگوار حقیقتا در مدت کم مدیریت خویش برکات زیادی به کشور داشتند که خدمات و تلاش‌های آنان به‌صورت حسنات جاری هنوز هم در کشور مشهود است.

حجت الاسلام جلیلی گفت: باید تربیت موجود در مدارس نیز در سطح اسلامی بوده و تلاش کرد دانش آموزان را به نحو اسلامی و شایسته تربیت نمود و این امر را نهادینه کرد.

امام جمعه شهر سردرود با تسلیت به شهادت عوامل محترم نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران با محکوم کردن اغتشاشات خواستار همدلی و وحدت بیش از پیش مردم شد و از تلاش های نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی کردن این توطئه تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها