خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز گفت: معظم له در این دیدار از مردم آذربایجان تجلیل کردند و این افتخار بزرگی برای مردم این خطه است.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۵۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بر ضرورت تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی تاکید کردند.
وی با اشاره به دو حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و اغتشاش اخیر در تهران گفت: سقوط هواپیمای مسافربری حادثه ناگواری بود که موجب کشته شدن بیش از 60 نفر از مردم کشور شد و این حادثه خانواده های زیادی را داغدار کرد.
حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: در حادثه دیگری در شب شهادت حضرت زهرا(س) عده ای اوباش در تهران دست به قمه کشی زدند و با وجود اینکه عوامل انتظامی با صبر، خواستار آرامش شهر بودند، اوباش پنج نفر از عوامل انتظامی و بسیج را به شهادت رساندند.
وی با قدردانی از تلاش های حافظان امنیت کشور ادامه داد: مطالبه مردم این است که مسئولان مربوط به ویژه قوه قضاییه با اوباش به ویژه با افرادی که با خارج در ارتباط هستند قاطعانه برخورد کنند.
حجت الاسلام نعمت زاده گفت: در نظام اسلامی همه اقوام و سلایق دارای حرمت هستند اما با افرادی که در جهت خوشحالی دشمن حرکت کنند به شدت برخورد می شود.
وی اضافه کرد: مسئولان باید سریع با متخلفان در هر مقام، هر فکر و گروهی که هستند مطابق قانون به مقدار تخلف و جرم شان برخورد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها