خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته تاکید کرد: مسئولان قضایی و امنیتی باید با عوامل اغتشاش اخیر تهران که امنیت کشور را به مخاطره انداخته اند برخورد شدید کنند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۴۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: در این اغتشاش عده‌ای از افراد منتسب به گروهی خاص به اموال عمومی آسیب وارد کردند و پنج نفر از ماموران نیروی انتظامی و بسیج را به شهادت رساندند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری کنفرانس مونیخ اظهارداشت: در این کنفرانس نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اجرای یک شو تلویزیونی تکه آهنی را نشان داد و مدعی شد که این قطعه‌ای از پهباد ایرانی است.
حجت الاسلام ال هاشم ادامه داد: اقدام های رژیم صهیونیستی برای ایران ‌هراسی، روشی منسوخ است و حنای آن ها دیگر رنگی ندارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون محور مقاومت وارد مرحله بازدارندگی شده است، گفت: سرنگونی هواپیمای صهیونیستی از سوی ارتش سوریه حاکی از این موضوع است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به دیدار مردم آذربایجان  با رهبر فرزانه انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان در این دیدار  بیعت و آمادگی خود را برای دفاع از نظام، انقلاب و رهبری اعلام کردند.
وی با اشاره به بیانات معظم له در این دیدار اظهار کرد: ایشان در این دیدار از مردم آذربایجان به خاطر فداکاری هایی که در راه اسلام و انقلاب انجام داده اند قدردانی کردند و تجلیل ایشان برای مردم این خطه از سرزمین اسلامی افتخار بزرگی است.

مسئولان قضایی با عوامل اغتشاشات اخیر برخورد قاطع کنند
حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه فرمودند که انتقاد از عملکرد برخی مسئولان نباید منجر به زیرسئوال رفتن نظام اسلامی و دستاوردهای آن شود.
خطیب جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود مشکلات در برقراری عدالت در کشور ادامه داد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید تلاش کنند تا دغدغه رهبری در ایجاد عدالت اجتماعی برطرف شود.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: معظم له در این دیدار قرار گرفتن در مسیر ارتجاع، اشرافی‌گری، رفاه و تجمل گرایی را از آسیب ها و آفت های جامعه اسلامی اعلام کردند.

امام جمعه در بخش دیگر خطبه های خود با تاکید بر کمک به قشر آسیب پذیر جامعه در آستانه سال جدید یادآور شد: جمع آوری دستفروشان راه چاره نبوده بلکه باید مکانی برای امرار معاش آنان اختصاص داد.

ارسال نظرات