خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان به همراه هیئتی از مسئولان کشوری، از جزایر تنب و ابوموسی در خلیج فارس بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۹۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تدارک برنامه ای، مسئولان آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان استان‌ها را به حضور در اردوی بازدید از جزایر سه گانه ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک در خلیج فارس، آشنایی با مراکز کشتی سازی نیروی دریایی ارتش، ناو جماران، رصد شناور‌ها و موقعیت منطقه و ... طی روز‌های ۲۵ تا ۲۸ بهمن دعوت کرد.

«حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و «محمدرضا شکوریان» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز در این اردوی چهار روزه حضور داشتند.
 
نمایندگان عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر آموزش وپرورش از مسئولان کشوری حاضر در این اردوی «راهیان نور دریایی» بودند و در حاشیه این بازدیدها، دو جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش و روسای بسیج فرهنگیان با حضور «مرادی» رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تشکیل شد.
 
بازدید از دستاوردهای دفاعی انقلاب اسلامی در جزیره ابو موسی و ... از دیگر بخش های این اردوی راهیان نور بود.
 
بازدید مسئولان آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان قم از جزایر خلیج فارسبازدید مسئولان آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان قم از جزایر خلیج فارسبازدید مسئولان آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان از جزایر سه گانه
ارسال نظرات
پر بیننده ها