معاون امر به معروف سپاه امام صادق (ع):

امر به معروف رمز استواری حیات طیبه انسان است

معاون امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این استان گفت: امر به معروف رمز استواری حیات طیبه انسان در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۸۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ مراد کاظمی در این جلسه که در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: قلب تپنده همه فضایل و کرامات انسانی و الهی در کالبد جامعه بشری و قامت رعنای مکارم اخلاق جز به شکوفایی گل واژه­ های روح بخش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه استوار نمی­ شود.

وی تصریح کرد: امروز خوشبختانه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در فکر همه دوستداران انقلاب اسلامی و کسانی که دل برای ارزش­ های اسلامی و حفظ این ارزش­ ها می­ سوزانند وجود دارد و قطعاً روح خداوندی نیز جز در سایه حاکمیّت این اصل اساسی تجلّی پیدا نمی­ کند.

معاون امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان خاطرنشان کرد: دغدغه­ ای که امروز در موضوع امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد همراهی مسئولین با این موضوع است که امیدواریم هرچه زودتر این مسئله به سطح مطلوب و عالی آن برسد.

سرهنگ کاظمی اذعان کرد: ما خدمات برجسته و کارهای بزرگی را در این زمینه انجام داده­ ایم که از جمله مهم­ترین آن­ ها می­ توان به برگزاری هشت دوره آموزشی در سطح استان، هدایت جریان مد و لباس، کنترل واردات، بازار و تولید کنندگان پوشاک و آرایشگاه­ های زنانه، کمک به فقرا، نیازمندان و اکرام ایتام و نیازمندان، اجرای طرح نمازخوان کردن افراد تارک الصلوه یا کاهل نماز خصوصاً جوانان و نوجوانان و اشتغال­ زایی زنان سرپرست خانوار و پیشگیری از آسیب­ های احتمالی اشاره کرد که این مسائل از اولویّت­ های کاری ما محسوب می­ شوند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات