خبرهای داغ:
دوره آموزشی تسهیلگران صندوق‌های قرض الحسنه به همت بسیج سازندگی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن در مجتمع ولایت قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۸۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

«احمد بیطرفان» معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم طی سخنانی در همایش بسیجیان تسهیلگر صندوق‌های قرض الحسنه از چهار استان کشور اظهار داشت: رویکرد جدید بسیج راه اندازی صندوق‌های خودجوش قرض الحسنه جهت حمایت و هدایت مردم در شهر‌ها و روستا‌ها به منظورکمک به پیشرفت کشور و حل بخشی از مشکلات معیشتی مردم است.

وی افزود: البته در گذشته تعدادی از پایگاه‌های مقاومت بسیج این اقدام خداپسندانه را انجام داده اند و برنامه‌هایی از این سبک که گره‌ای از مشکلات مردم را می‌گشاید، بسیار ارزشمند است.
 
به گفته «دستوری» مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع)، این دوره ۲ روزه با حضور اساتید مجرب و بیش از ۴۰ تسهیلگر از استان‌های تهران، قم، قزوین و البرز برگزار شد.
 
وی با اشاره به روایاتی از ائمه و بیانات مقام معظم رهبری افزود:هدف از تشکیل این صندوق‌ها آبادانی و سازندگی شهر‌ها و روستاهاست و بسیجیان باید پیش ازهمه دارای روحیه جهادی و انقلابی گری و اخلاص در جهت خدمت به مردم باشند.
ارسال نظرات