مدیر‌عامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیا ‌:
مدیر‌عامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیا ‌گفت: حیله‌ها علیه انقلاب و رهبری هیچ وقت کارساز نیست و جبهه انقلاب اسلامی باید مانند شهید حججی در دفاع از انقلاب اسلامی کار کند.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۸۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید احمد عبودتیان در همایش "اصحاب حق" و فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی که امروز با حضور جمعی از اصحاب فرهنگی و رسانه‌ای کشور در محمد شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: افرادی که دولت و ملت ساز می‌توان باشد، همین جماعت و افراد خودجوش مومن انقلابی است.

تو‌طئه‌ها علیه انقلاب اسلامی کارساز نیست

مدیر عامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا با بیان اینکه نباید خروجی مدارس و دانشگاه سکولار باشد، افزود: ادوات دشمن در هر خانه و جیب هر فرد مسلمان وجود دارد.

وی با اشاره به صحبت‌های مادر شهید حدادیان که در درگیری با تروریست‌ها در پاسداران تهران  به شهادت رسید، گفت: فیلم شهادت شهید حججی و لحظه اسیر شدن این شهید بزرگوار ناب ترین کارهای فرهنگی در جبهه انقلاب اسلامی در این چند سال بود.

عبودتیان با بیان اینکه اراده خدا بر این است که یکی مانند شهید حججی در جهان نمایش داده شد، بیان داشت: شبهات و نامه‌هایی که صادر می‌شود، شبهه‌ای برای جبهه انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند و حیله‌ها علیه انقلاب و رهبری هیچ وقت کارساز نیست و جبهه انقلاب اسلامی باید مانند شهید حججی در دفاع از انقلاب اسلامی کار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها