مدیر آموزش و پرورش کوهبنان از کسب مجوز ورود به ماراتن کویر ایران توسط امیر حسین صادقی دانش آموز متوسطه اول دبیرستان استاد مطهری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۶۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، به نقل از خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد رضا حسینی ضمن تبریک به دانش آموز امیرحسین صادقی به منظور کسب مقام اول مسابقات دوی صحرانوردی  دانش آموزان استان کرمان گفت: این دانش آموز با استعداد کوهبنانی ضمن راهیابی به مسابقات کشوری موفق شد جواز ورود به ابرماراتن کویر ایران (که شهریور  ماه برگزار می شود) و نشان ماراتن کویر راهم کسب کند.

وی، درخشش و موفقيت دانش آموز امیر حسین صادقی از دبیرستان استاد مطهری در راستای کسب رتبه اول استانی در مسابقات دوی  صحرا نوردی و نیز راهیابی به مرحله کشوری را به  جامعه دانش آموزان، فرهنگيان دلسوز و خانواده وی تبريك گفت.

حسینی خطاب به این دانش آموز شایسته کوهبنانی افزود: بي ترديد این گونه موفقیت ها جز در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری شما و دعای خیر والدین به دست نخواهد آمد، در این راستا نقش مربیان دلسوز و زحمتکش بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا شایسته است همه ما شکر گزار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت های آن ها باشیم.

 

ارسال نظرات