معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در دومین جشنواره استانی«نماز ستون دین» با اشاره به اهمیت نماز و اشاعه فرهنگ نمازخوانی و برنامه‌های دینی و تأثیرات مثبت آن در جامعه، گفت: در جامعه امروزی اشعه فرهنگ نمازخوانی، توسعه واهمیت آن‌یکی از مسائل ضروری است.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۲۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر  با بیان اینکه شأن بندگی ایجاب می‌کند تا اطاعت امر خدایی که انسان را آفریده به‌جای بیاورد، افزود: اوج بندگی و اطاعت‌پذیری انسان‌ها توجه به مسائل نماز و اطاعت‌ از واجبات است.

وی با اشاره به تأثیر نماز در اخلاقیات و فرهنگ جامعه بیان داشت: اگر ما بنده خدا هستیم و می‌خواهیم به وظیفه خود عمل کنیم بهترین راه اطاعت امر او در برپایی نماز است.

شهرتی فر بابیان اینکه کسی که به نماز توجه و اهمیت دهد، بسیار بعید است به سمت زشتی و گناه برود، بیان کرد: با توجه به تلاش دشمن برای گمراه کردن جوانان در عصر حاضر، نماز بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و خنثی کردن توطئه دشمنان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ نمازخوانی بخشی از مشکلات جامعه را می‌توان حل کرد، تأکید کرد: نماز راه ارتباطی انسان با پروردگار بوده و باید نسل جوان و آینده را به سمت نماز و فرهنگ نمازخوانی دعوت کرده و آنها را  با آثار مثبت نماز آشنا کرد.

در پایان برگزیدگان جشنواره معرفی و از آن ها با حضور معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و دیگر مسوولان تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد همچنین نمایشگاه آثار و توانمندی‌های اعضای کانون کودکان و نوجوانان استان افتتاح شد.

ارسال نظرات