سردار اباذری:

تفکر الهی نقطه مقابل تفکر اومانیستی و لیبرال غرب است

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) بیان داشت: تفکر الهی نقطه مقابل تفکر شیطانی و اومانیستی و لیبرال غرب است که وحشت دشمنان را برانگیخته است.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۸۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حمید اباذری در مراسم دومین یادواره شهدای صابرین خراسان‌رضوی اظهار داشت: در سال‌های دفاع مقدس، ۷۰ درصد شهیدان از جوانان سنین ۱۶ تا ۲۶ بودند و در عملیات‌های عظیم و مهم والفجر ۸ و کربلای ۶ و ۱۱ عملیات دیگر دوران دفاع مقدس، رمز عملیات یا زهرا (س) بود. تبیین و توصیف شخصیت والای امام خمینی (ره) و همچنین قیام ایشان قبل از انقلاب در برابر رژیم طاغوت باید مورد توجه جوانان و نوجوانان نسل‌های پس از انقلاب قرار گیرد.

وی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات و کمبود سلاح و امکانات در دوران جنگ تحمیلی و سال‌های دفاع‌مقدس به بیان رشادت‌های جوانان در مقابل دنیای ظلم و کفر گفت: در این دوران شاهد اتحاد بلوک شرق و غرب و ارتجاع عرب علیه ایران بودیم. جنگ تمام شد، اما دفاع هرگز، امروز پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران، هنوز کسانی که صحبت از نابودی این انقلاب می‌کردند نتوانستند به مقصود شوم خود برسند و این از برکات خون شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعین حرم است.

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) با بیان این نکته که جوانان نسل امروز، فرزندان امام (ره) و فرماندهی کل قوا هستند، تصریح کرد: جوانان در خط مقدم عرصه‌های مختلف حاضر هستند.

سردار اباذری با بیان اعترافات علنی و رسمی دشمنان ایران که به قدرت واقعی انقلاب اسلامی در عرصه‌ها و میادین بین‌المللی و جهانی پی برده‌اند، تاکید کرد: قدرت اصلی جمهوری اسلامی ایران و جوانان آن، ایمان به خدا و باور به یاری قطعی خداوند است.

وی با بیان این نکته که باید با اعتماد به جوانان فضا را برای آن‌ها مهیا ساخت، اظهار داشت: هر موقع به جوانان اعتماد کردیم ضرر نکرده‌ایم؛ علت اصلی عصبانیت دشمن، پیدا شدن تفکر الهی و حاکمیت دین در برابر تفکر شیطانی و اومانیستی و لیبرال غرب بوده که سبب ترس و اضطراب آن‌ها شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار