خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد

تشکیل گردان حبیب بن مظاهر در بیرجند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: با توجه به اینکه گردان حبیب بن مظاهر در سپاه بیرجند تشکیل می شود، این گردان شامل پیشکسوتان سپاه خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۷۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی امروز در دومین مجمع عالی بسیج شهرستان بیرجند با بیان اینکه بسیج نقش وسیعی در جامعه سازی بر عهده دارد، گفت: بسیج اگر بخواهد جامعه سازی کند ابتدا باید خودسازی را انجام دهد و باید خود را آسیب شناسی کنیم.

فلاحی به اقدامات بسیج بیرجند در سال جاری اشاره کرد و افزود: در ابتدای سال اقدامات و نشست هایی در خصوص بصیرت افزایی در زمان انتخابات داشتیم و حضور حداکثری مردم هدف اصلی از اجرای طرح بصیرت افزایی بود.

وی با تاکید بر اینکه حلقه های صالحین یکی از راه های خودسازی است، ادامه داد: در این راستا طرح تعالی سرگروه های حلقه های صالحین را برگزار کردیم و در بیرجند حدود 2 هزار حلقه صالحین وجود دارد و 800 حلقه در اقشار متخصصین و 1هزار و 204 حلقه در مساجد و محلات بیرجند فعال هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اجرای طرح گشت های بسیجی محله محور گفت: این طرح از ابتدای بهمن ماه به جهت تامین آرامش اجرا شد و بسیج کارهای خوبی را در جهت کمک به آرامش و امنیت مردم انجام داده است.

فلاحی با بیان اینکه به بحث جوان گرایی در پایگاه بسیج بیرجند توجه می شود، ادامه داد: دست فرماندهان جوان را در حوزه های مقاومت بسیج بگیرید و به جوانان اعتماد کنید و جوانان هم از ظرفیت و تجربه پیشکسوتان استفاده کنند.

وی با توجه به اینکه گردان حبیب بن مظاهر در سپاه بیرجند تشکیل می شود، افزود: این گردان شامل پیشکسوتان سپاه خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با تاکید بر اینکه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید با جدیت تمام برگزار شوند، گفت: بسیجیان باید در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در راستای بحث امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کنند.

فلاحی در پایان با بیان اینکه وام هایی به بسیجیان در راستای اشتغال زایی داده می شود، خاطرنشان کرد: وام هایی با نرخ 4 درصد و 6 درصد در خصوص تولید و اشتغال به کارگاه های کوچک روستایی اختصاص داده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار