شهدا مرغان خوش الحان جنت الحسین هستند که هفت آسمان بدان الحان مجذوب اند و در این بین شهدای روحانی که در صف اول دفاع از اسلام و انقلاب بوده‌اند جایگاهی بس والا دارند.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۷۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهدا مرغان خوش الحان جنت الحسین هستند که هفت آسمان بدان الحان مجذوب اند و در این بین شهدای روحانی که در طول تاریخ نقش خود را چه قبل از انقلاب و حمایت از امام(ره) و چه بعد از آن در مسیر ولایت به زیبایی نشان دادند بی شک جایگاهی بس عظیم نزد معبود دارند.

 روحانی شهید «علی زبونی» متولد 1339 شهرستان سنقز استان کرمانشاه است که در نهم مهرماه 1359 در منطقه عملیاتی گیلانغرب به شهادت رسید.

روحانی شهیدی که مدت 9 سال را در حوزه علمیه به تحصیل علوم دینی پرداخت و تحصیلات حوزوی خود را تا سطح عالی حوزه علمیه پیش برد.

وی با آغاز قیام ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی دوشادوش آنان در تمامی راهپیمایی ها و تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی شرکت داشت و با به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی ادای تکلیف حراست و پاسداری از انقلاب و اسلام را بر خود واجب دانست.

شهید «زبونی» که مقلد امام خمینی( ره) بود و علاقه شدید به امام و ولایت داشت با آغاز جنگ تحمیلی فرمان رهبر و مولای خویش را برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل لبیک گفت و راهی مناطق عملیاتی شد.

فرازی از وصیتنامه شهید:

سلام بر پیامبر بزرگ اسللام حضرت ختمی مرتبت محمد(ص) و جانشینان آن حضرت و سلام بر مؤمنان راستین در همه ادوار و زمان‌ها و سلام بر بت‌شکن زمان حضرت امام خمینی بزرگ پرچمدار نهضت نبوی در عصر حاضر، مطلبم را با سلام بر همه خوبان شروع کردم و به رسالت انبیاء الهی و رسالت حضرت محمد بن عبدالله(ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی و به امامت جانشین بلافصل آن حضرت امیرمؤمنان علی‌بن ابی طالب(ع) و فرزندانش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و امام علی بن الحسین (ع) و امام محمد بن علی باقر العلوم (ع) و امام جعفر صادق (ع) و امام موسی کاظم (ع) و امام علی بن موسی الرضا ( ع )  و امام محمد بن علی الجواد ( ع) و امام علی بن محمد الهادی ( ع) و امام حسن بن علی العسگری( ع) و امام حاضر و زنده و حاکم بر قلوب مومنین نجات دهنده بشریت از گمراهی و عدالت گستر حقیقی حضرت مهدی (عج) و به قرآن کریم نسخه نجات بخش و هدایت کننده انسان‌ها اقرار می نمایم.

معتقدم در پرتو عنایات حضرات معصومین (ع) انقلاب اسلامی پیروز شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران مقدمه هدایت امت اسلامی می دانم. امت اسلامی ایران، بدانید پیروزی انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی در ایران مقدمه هدایت امت اسلامی و بشریت است قدر این حقیقت گران قدر را بدانید نظام مقدس اسلامی حاصل زحمات انبیاء و اولیا الهی و مومنین و علما اسلام در طول تاریخ است.

خدا را شاکریم که در عصر زندگی ما این انقلاب رخ داد و پیروزی حاصل شد.

پس همه باید پاسدار باشیم و این پیروزی آغاز راه است راهی پر فراز و نشیب که لازم است بر تداوم آن استقامت داشته باشیم؛ بدانید دشمنان اسلام هرگز دست از دشمنی و خصومت با شما بر نخواهد داشت یقینا دشمن زحمات و مشکلات زیادی را در سر راه انقلاب اسلامی ایجاد خواهد کرد، پس با عزمی استوار و استقامت و پایداری را ادامه دهید و توطئه های دشمن را بشناسید و بدانید تنها راه پیشرفت النقلاب استقامت و پاسداری است.

من از خدا می خواهم در این راه ما را یاری فرماید تا از صراط مستقیم خارج نشویم و من از خدا برای خود شهادت در راه خودش را طلب می کنم که تنها راه سعادت، ایمان به خدا و شهادت فی سبیل الله است.

علی زبونی پاسدار انقلاب اسلامی

و سرباز روح الله

21/5/1359

انتهای پیام/

ارسال نظرات