خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قطعا دشمنای که سالها در ایران به عنوان کشور مستعمره تحت سلطه غرب و آمریکا حضور داشتند آرام نمی گیرند گفت: متاسفانه از اول انقلاب در بدنه نظام عده ای با تفکر سکولار و اومانیستی و غرب گرایی در هر موقعیتی با دشمنان همراهی می کنند.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۶۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج بیرجند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهارداشت: انقلاب اسلامی که در روزهای آغازین چهلین سالگرد پیروزی آن هستیم دستاورد بزرگ ملت ایران است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی عنوان داشت: در عصر انبیاء و اولیای الهی و نیز در زمان غیبت امام عصر(عج) در اندیشه پیروان ناب محمدی و یکی از شئون ولایت و امامت تشکیل حکومت اسلامی است.

اقامه حکومت اسلامی تکلیف شرعی است

حجت الاسلام نوفرستی افزود: در کتاب ولایت فقیه نوشته امام خمینی(ره) آمده است که همه انبیاء تکلیف داشتند حکومت تشکیل دهند چون طبق قانون اساسی نمی شود اجرای قانون دست غیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیات کلام الله مجید نیز خداوند می فرمایند ما در هر امتی پیغمبری را مبعوث به رسالت کردیم که خدامحوری را در زندگی بشر زمینه سازی کنند و بشر را از طاغوت نجات دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان بیان داشت: با مطالعه سوره احزاب درمی یابیم که در زمان پیامبر اسلام چنین بود که هرچه قدرت حکومت اسلامی بیشتر می شد دشمنی با دین خدا نیز بیشتر می شد چون منافع دشمنان به خطر می افتاد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل حکومت به دست پیامبر(ص) نیز همه احزاب و گروه ها با هم متحد شدند تا بساط حکومت اسلامی را برچینند، منافقین به دنبال ایجاد شکاف در بدنه جامعه بودند و مومنین واقعی تعدادی اندک بودند.

نوفرستی با بیان اینکه در دیدگاه اسلام ناب راه پیغمبر یعنی تشکیل حکومت اسلامی باید ادامه پیدا می کرد گفت: همچنان که مردم در غدیر با ولایت بیعت کردند اگر در طول 250 سال بر اساس سنت پیامبر عمل می شد ما صاحب حاکمیت اسلامی الگو در جهان بودیم اما دشمنان متاسفانه از غفلت و بی بصیرتی در بین مسلمین سوء استفاده کردند.

ضربه زدن به طاغوت واجب کفایی

وی یادآور شد: امروز که در عصر غیبت امام معصوم به سر می بریم بسیجیان ، علما و عموم مردم هرکس به نوبه خود برای وارد کردن ضربه به نظام طاغوت تکلیف دارد و این امر واجب کفایی است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه برای استقرار حکومت امام زمان(عج) باید مقدمه سازی شود افزود: اقامه حکومت اسلامی تکلیف شرعی است که این فرصت برای ما مهیا شده و برای جلوگیری از ایجاد تفرقه بین امت اسلام لازم است.

وی با بیان اینکه قطعا دشمنای که سالها در ایران به عنوان کشور مستعمره تحت سلطه غرب و آمریکا حضور داشتند آرام نمی گیرند گفت: متاسفانه از اول انقلاب در بدنه نظام عده ای با تفکر سکولار و اومانیستی و غرب گرایی در هر موقعیتی با دشمنان همراهی می کنند.

نوفرستی با بیان اینکه ادامه داد: هدف دشمن روزگاری شهادت شخصیت های فیزیکی است که در دل مردم جای دارند و به جامعه بصیرت می دهند از مطهری و 17هزار شهید ترور و امروز به شکل دیگری دشمنی می کند.

وی با بیان اینکه دشمن برای براندازی انقلاب در اولین اقدام جایگاه ولایت و رهبری را نشانه رفته است یادآور شد: شهید بهشتی ها با تمام وجود در حمایت از ولایت بودند و امروز بسیج این افتخار را دارد که بازوی توانمند ولایت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: امید رهبری شما بسیجیان و مردمی هستید که در 22بهمن و 9دی و وقتی احساس خطر برای نظام اسلامی می کنید حماسه می آفرینید و نشان می دهید که تمام مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند اما فساد و تبعیض را نمی توانید تحمل کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها