نماینده ولی فقیه در اذربایجان غربی گفت: سیره زندگی اهل بیت (ع) سرشار از نکات و پند هایی است که می تواند بهترین الگو برای خانواده ها باشد.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۵۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در مراسم یادواره شهدای شهرستان سلماس که همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و باحضور مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مسجد فاطمه زهرای این شهرستان برگزار شد, با تسلیت ایام فاطمیه به همه مردم ایران گفت: شهدای گرانقدر ما در مقابل دادن جان خود با خداوند متعال معامله کردند و خداوند نیز بهشت را زیرپای آنان قرار داده است.

قریشی بیان کرد: ارزش گذاری به خون شهدا در واقع احترام به ارزشهای الهی است و برگزاری چنین مراسماتی به گرامیداشت این ارزشهای الهی و فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سیره زندگانی اهل بیت (ع) سرشار از نکات اخلاقی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: زندگی معصومین(ع) الگویی تمام کمال برای زندگی امروز خانواده هاست و در این میان زندگانی حضرت علی (ع)  و خانم فاطمه زهرا(س) بهترین مثال و الگو برای خانواده های ماست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اذعان کرد: ما مسلمانان به عنوان شیعه اهل بیت عصمت و طهارت باید تلاش کنیم زندگی خود را در مسیر سیره آنان قرار دهیم تا بتوانیم سعادت دنیوی و اخروی را کسب کنیم.

گفتنی است این مراسم با خاطره گویی مادر شهید علی پوریان از شهدای گرانقدر سلماس و نیز تجلیل از خانواده های معظم شهدای این شهرستان توسط مسئولین به پایان رسید.

 

 

ارسال نظرات