خبرهای داغ:
با حضور امام جمعه شهر الوند و جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و مسوول اصناف و جمعی از بسیجیان بسیج هنرمندان اصناف و کارگری در سالن شهید مطهری شهر الوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۴۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مجمع بسیج شهرستان البرز با حضور امام جمعه شهر الوند و جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و مسوول اصناف و جمعی از بسیجیان بسیج هنرمندان اصناف و کارگری در سالن شهید مطهری شهر الوند برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهر الوند در این مراسم اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اجتناب ناپذیر در کشور است.
وی در ادامه بیان داشت : بدون سوار شدن بر موج اقتصاد سوار شدن بر موج سیاست امکان پذیر نیست. برای رسیدن به عزت سیاسی یکی از پله های مهم پله اقتصادی است.
امام جمعه شهر الوند گفت : نسخه اقتصاد مقاومتی یک نسخه علمی برای کشور ما است هر کشوری در این عصر بر موج اقتصاد سوار است بر موج سیاست نیز سوار است.
حجت الاسلام طهماسبی اذعان داشت : چین با آمریکا نبرد نظامی ندارد ولی در اقتصاد آمریکا را دارد شکست میدهد. امروزه چین با خرید نفت از ما و درست کردن لوازم ضروری دوباره با سود زیاد نتیجه حاصل از نفت را به ما باز می گرداند.
وی در پایان ابراز داشت : در اقتصاد مقاومتی هر کس یک وظیفه ای دارد و وظیفه دولت جلوگیری از ورود کالاهایی که در داخل تولید می شود و وظیفه ما خرید کالاهای داخلی است اگر با وجود کالاهای ایرانی کالاهای خارجی خرید کنیم روز قیامت باید جوابگو باشیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها