خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان قزوین در بازدید از خبرگزاری بسیج و روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: رسانه و هنر امروز به عنوان برترین ابزار تبلیغاتی بوده که می تواند به عنوان ابزاری کاربردی در دسترس ملت ها و دولت ها یاشد.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۳۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان قزوین در بازدید از خبرگزاری بسیج و روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: رسانه و هنر امروز به عنوان برترین ابزار تبلیغاتی بوده که می تواند به عنوان ابزاری کاربردی در دسترس ملت ها و دولت ها یاشد.
وی در ادامه اظهار داشت: خبرگزاری بسیج به عنوان شاخصه یک رسانه انقلابی می تواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد و رسانه و هنر می تواند انقلاب هایی را با رویکرد مثبت یا منفی در همه زمینه ها رقم بزند،رسانه از ابزار اصلی جنگ نرم بوده که جریان سازی و خط دهی به اذهان عمومی بدون آن میسر نیست.
حجت الاسلام دکتر حسین حیدری تصریح کرد: امروز دنیای سلطه و استکبار تمام نیروی خود را به میدان آورده تا در برابر انقلاب اسلامی به نقطه تقابل تمام عیار برسد و می دانند که انقلاب اسلامی ایران به عنوان قدرت برتر در منطقه و دنیا تاثیر گذار بوده و منافع استکباری نظام سلطه را با چالش جدی مواجهه کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان قزوین ضمن قدر دانی از سپاه پاسداران در زمینه های مختلف برای اعتلای انقلاب اسلامی گفت: توانمندی سپاه و ایجاد مولفه های قدرت در زمینه های رسانه ،جنگ نرم،تحقیقاتی و دفاعی و علوم پژوهشی یکی از نکات برجسته این نیروی انقلابی بوده که تمام دوستان و دشمنان به توانمندی این نیروی انقلابی اذعان دارند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) ضمن ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های خبری سپاه استان و بسیج گفت: خبرگزاری بسیج و معاونت روابط عمومی سپاه استان در جلسات اندیشه ورزی می تواند با استفاده از نقدها و پیشنهادات اساتید و تحلیل مسایل روز در زمینه های مختلف استفاده نماید.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها