خبرهای داغ:
نویسنده کتاب یادداشت‌های «سعید»:

شهید« قهاری سعید» شخصیتی کاملاً عرفانی دارد

نویسنده کتاب یادداشت‌های «سعید» با اشاره به ویژگی‌ها و شخصیت شهید«سعید قهاری سعید» گفت: ایشان شخصیتی کاملاً عرفانی دارد.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۳۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

شهید« قهاری سعید» شخصیتی کاملاً عرفانی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرسول رستمی در مراسم بزرگداشت سردار شهید «سعید قهاری سعید» شهید شاخص سال 96 استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید «قهاری» اظهار داشت: کتاب یادداشت‌های «سعید» کاملاً از یادداشت های خود شهید «قهاری سعید» تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به مطالب این کتاب گفت: تفاوت این کتاب طوری بود که گویی خود شهید می‌دانست که چنین کتابی می‌خواهد چاپ شود.

نویسنده کتاب یادداشت‌های «سعید» تصریح کرد: برخوردهای مختلف ایشان با شهید «کاظمی» بسیار جالب است که در بخشی از این کتاب آمده است.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و شخصیت شهید«سعید قهاری سعید» افزود: شهید «قهاری» شخصیتی کاملاً عرفانی دارد و با گذشت زمان شخصیت ایشان شکل می‌گیرد.

رستمی ادامه داد: ایشان هم زمان که در جبهه به مبارزه با ضد انقلاب می پردازند در کنار خانواده نیز بودند.
وی با اشاره به ابعاد گوناگون شخصیت شهید «قهاری سعید» گفت: در هر زمینه‌ای ایشان یک شخصیتی دارند و نکته اساسی حالات شهید است و وقتی سال 1365 شروع به یادداشت نوشتن می‌کنند روز به روز نوع تحلیل‌های ایشان تفاوت داشته است.

نویسنده کتاب یادداشت‌های «سعید» خاطرنشان کرد: این شهید والامقام هر روز مطالبی را داشته‌اند و ثبت کرده‌اند و روزی نبود که یادداشتی نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار