برخی از مسئولین دستگاه های اجرایی، به قول هایشان در راستای اجرای راهیان نور عمل نکرده اند.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۲۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: فرمانده سپاه استان زنجان در جلسه ستاد راهیان نور استان زنجان که در سالن جلسات امام علی (ع) استانداری زنجان برگزار شد، اظهار داشت: بمنظور اجرای راهیان نور عمومی سال گذشته، 400 میلیون تومان اعتبار مصوب شده بود که متأسفانه 43 میلیون تومان محقق شد.

سردار جهانبخش کرمی افزود: 370 میلیون تومان بدهی دوره گذشته همچنان به قوت خود باقی است.

وی در ادامه به تکلیف دیروز شهدا و تکلیف امروز مسئولین اشاره کرد و گفت: شهدا به تکلیف خود عمل کرده اند و امروز نوبت همه ما این است که ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم.

فرمانده سپاه استان زنجان اضافه کرد: تکلیف امروز ما، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است که باید با تمام توان در صحنه باشیم.

سردار کرمی گفت: جوانان ایران اسلامی، بهترین سرمایه انقلاب اسلامی محسوب می شوند که می توانیم با روحیه ایثار و شهادت، این سرمایه ها را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: امسال، 5 هزار نفر به غرب و 1200 نفر به جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان زنجان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کرده اند.

فرمانده سپاه استان زنجان در ادامه افزود: در نوروز امسال، 5 هزار نفر از مردم استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

سردار کرمی گفت: اردوگاه شهید باکری زنجان در اهواز با ظرفیت 700 نفر، نیازمند تکمیل است که امیدواریم با مساعدتهای مسئولین استان، مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.

 

ارسال نظرات