دستیار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کردستان اعلام کرد:
دستیار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کردستان با اعلام اینکه دو هزار و ۹۱۲ داوطلب کردستانی در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D) (نیمه متمرکز) ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این داوطلبین در پنج حوزه امتحانی در دانشگاه کردستان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۱۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شریف ترکاشوند با اعلام اینکه دانشگاه کردستان تنها حوزه آزمون دکتری در سطح استان است، اظهار کرد: در دانشگاه کردستان پنج حوزه امتحانی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری PH.D) (نیمه متمرکز) سال ۹۷ از ساعت ۸ صبح روز جمعه چهارم اسفندماه آغاز خواهد شد، افزود: هفت گروه آموزش در ۲۴۶ کدرشته امتحانی در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز امسال شرکت می‌کنند.

دستیار نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در کردستان تعداد ثبت‌نام کنندگان در این دوره از آزمون ورودی دکتری را دو هزار و ۹۱۲ داوطلب اعلام و بیان کرد: از این تعداد یک هزار و ۹۲۰ نفر داوطلب آقا و ۹۹۲ نفر داوطلب خانم هستند.

وی در خصوص حوزه‌های امتحانی گفت: حوزه امتحانی داوطلبین آقا در مجتمع دیاری گولان، دانشکده علوم انسانی و دانشکده ادبیات است و حوزه امتحانی داوطلبین خانم در دانشکده فنی مهندسی و دانشکده علوم پایه دانشگاه کردستان تعیین شده است.

ترکاشوند با تأکید بر اینکه داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی براساس توضیحات بند د. (تذکرات مهم) اقدام کنند، خاطرنشان کرد: داوطلبان در صورت نیاز صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ یکی از روز‌های چهارشنبه و یا پنج‌شنبه مورخ دوم و سوم اسفند ۹۶ به حوزه‌های رفع نقص کارت مستقر در دانشگاه مراجعه نمایند.

وی در پایان زمان اعلام نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه را در هفته آخر فروردین ماه سال ۹۷ دانست.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع ایسنا
ارسال نظرات