خبرهای داغ:
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت:امسال زمان نامناسب توزیع لباس فرم دانش آموزان استان، از مهم‌ترین شکایت‌های والدین بود.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۰۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
شکایت‌های والدین دانش آموزان استان قم در زمینه لباس فرم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر محمدی چهر شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در تالار امام جواد (ع) استانداری با اشاره به لباس فرم دانش آموزان استان قم اظهار کرد: امسال قرار شد که از پارچه ایرانی برای دوخت این لباس استفاده شود، همچنین دوزندگان لباس فرم دانش آموزان استان قم نیز خیاطان خود استان بودند.

وی ادامه داد: مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان باید تولیدکنندگان لباس فرم که تخلف کردند را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معرفی کنند تا برخورد لازم در این زمینه صورت بگیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: زمان نامناسب توزیع لباس فرم دانش آموزان از مهم‌ترین شکایت‌های والدین بوده است، مساله دوخت ۲۴۰ هزار لباس فرم دانش آموزان در مردادماه به اتحادیه دوزندگان اطلاع داده شد.

عیسی رضایی در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در زمینه اسکان زائرین در مدارس استان قم اظهار کرد: باید برنامه ریزی صورت بگیرد که اسکان زائرین در مدارس تنها در روز‌های خاصی باشد، برخی از روز‌ها در ایام نوروز حدود ۶۰ هزار زائر در استان قم داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در پایان خاطرنشان کرد: باید اسکان زائرین در مدارس استان پس از ساعت ۱۰ شب باشد تا در ابتدا واحد‌های اقامتی بخش خصوصی در قم پر شود، همچنین لازم است که نمایندگان این واحد‌ها در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان حضور پیدا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها