خبرهای داغ:
یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به اهمیت سومین کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی گفت: بررسی مباحث اجتماعی از طریق سلسله مباحث علمی، فقهی و اجتماعی کار بسیار خوب و جالبی است و نتیجه این کنفرانس و فعالیت‌های علمی آن، باید به خوبی منتشر واطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۹۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
بررسی مسائل اجتماعی به صورت علمی و فقهی/برای مسائل مورد ابتلای جامعه فکر اساسی شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار با احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اینکه از کانون شیعه مسائل جدید و موضوعات مهم بررسی و ارائه شود بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی خطاب به دکتر احمد مبلغی گفت: شما کار بسیار خوبی را انجام می‌دهید و همیشه سراغ مسائل غیرتکراری و تازه‌ای می‌روید که از یک طرف، روی آن‌ها کمتر تمرکز و بحث شده است.

آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: بررسی مباحث اجتماعی از طریق سلسله مباحث علمی، فقهی و اجتماعی کار بسیار خوب و جالبی است و نتیجه این کنفرانس و فعالیت‌های علمی آن، باید به خوبی منتشر واطلاع رسانی شود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: برای مسائل روز که مورد ابتلای شدید جامعه است فکر اساسی و کوشش کنید، ولی در این زمینه، تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار نگیریم بلکه فرهنگ ناب اسلامی برهمه فعالیت‌ها و مباحث علمی حکمفرما باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت سومین کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی گفت: امید است در سایه لطف امام زمان (عج) باشید و بتوانید به نحو احسن این برنامه و کنفرانس را اجراء کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها