خبرهای داغ:
پیکر آخرین شهید از ۶ شهید گمنام دفاع مقدس قم، صبح همزمان با ایام فاطمیه (س) در مجتمع شهدای بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در قم تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۸۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
پیکر شهید گمنام به خاک سپرده شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیکر یک شهید بی نشان دفاع مقدس، امروز در میان استقبال پرشور مسؤولان و کارکنان مجتمع شهدای بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و یگان‌های نیرو‌های نظامی استان قم در این مجتمع تشییع و پس از مرثیه سرایی علی مالکی نژاد، رضا ایزدی و جوشقانیان به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) به خاک سپرده شد.

این مراسم با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در نمازخانه مجتمع شروع شد و پس از انجام مراسم تشریفات و احترامات نظامی، پیکر مطهر شهید بی نشان ۲۸ ساله تفحص شده در عملیات بدر در شرق دجله، در محلی که به این منظور آماده سازی و گل آرایی شده بود، آرام گرفت.

همچنین حجت الاسلام وکیلی ناطق پدر سه شهید در مراسم تشییع، طی سخنانی به بیان اهمیت یاد شهید و ذکر شهدای گمنام پرداخت.

در مراسم مذکور حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی معاون جامعه و مردم حوزه علمیه قم، نمایندگانی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و واحد‌های تابعه در قم، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان قم، مسؤولان موسسه اعتباری کوثر و مسئولانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم حضور داشتند.

این شهید بزرگوار، آخرین شهید از ۶ شهید گمنامی بود که همزمان با ایام فاطمیه (س) در قم تشییع و خاکسپاری شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها