به همت حوزه 719 شهید اصل دهقان؛

دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران در شهرستان نظرآباد

به همت حوزه 719 شهید اصل دهقان دیدار با خانواده معزز شهیدان «شماخی» ، «حسنی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید «محمود داسدار» از شهدای اقتدار صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه 719 شهید اصل دهقان دیدار با خانواده معزز شهیدان «شماخی» ، «حسنی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید «محمود داسدار» از شهدای اقتدار با حضور فرمانده حوزه 719 شهید اصل دهقان و فرمانده حوزه 720 خواهران حضرت فاطمه (س)و فرماندهان پایگاه شهدای نجم آباد صورت گرفت.

 فرمانده حوزه 719 شهید اصل دهقان در دیدار با خانواده شهید «محمود داسدار» برگزارشد، اظهار داشت: صبر و شکیبایی مادران شهدا سبب شد تا امروز به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: امروز مردم و مسئولین به شدت مدیون شکیبایی خانواده‌های شهدا و خون شهیدانی هستیم که در مسیر دفاع از وطن و ناموس ایران جان خود را از دست داده‌اند و وظیفه ماست تا با بازدید از این خانواده‌های عزیز شهدا با آرمان‌های این بزرگان تجدید بیعت داشته باشیم.

فرمانده حوزه 720 خواهران حضرت فاطمه (س) نیز در دیدار با خانواده شهداگفت : اگر امروز در شرایط ناامنی منطقه ما شاهد امنیت مطلق در ایران اسلامی هستیم ناشی از این گذشت و فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان است و نباید فراموش کنیم اگر امروز ایرانی پا برجاست به برکت خون همین شهداست.

لازم به ذکر است در این سرکشی از خانواده شهدا تقدیر و تشکر و  مشکلات این خانواده ها پیگیری و به رده بالاتر ارسال شد.

 

 

خبرنگار بسیجی : چنکشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها