تیم شهروند اراک با کسب دومین پیروزی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک ضمن صعود به دیدار نهایی این رقابت ها، سهمیه لیگ برتر سال 97 به دست آورد .
کد خبر: ۸۹۹۱۹۲۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» با دو دیدار در شهرهای کرمان و سیرجان پیگیری شد .

در نخستین دیدار دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک والیبال مردان تیم های گل گهر سیرجان و شهروند اراک در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند .

شهروند اراک که در دیدار دور رفت نیز گل گهر را شکست داده بود، در این مسابقه نیز سه بر یک به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی لیگ دسته یک سال 96 صعود کند و همچنین سهمیه لیگ برتر سال 97 را به دست آورد .

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در ست نخست این مسابقه 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 26 بر 24 و 25 بر 19 مغلوب میهمان خود شدند .

گل گهر با پذیرش این شکست به دیدار رده بندی لیگ دسته یک مردان سال 96 راه یافت تا بخت خود را برای کسب مقام سومی این رقابت ها بیازماید .

این دیدار 125 دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر نیز داشت. همچنین ناصر شهنازی سرمربی گل گهر و موعود آقایی بازیکن شماره 12 اراک در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند .

امید فولادی وندا و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند. حمید حق بین و محمود کشفی نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران بر این مسابقات نظارت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات