سردار سنایی راد :

چشمان اشک آلود عقاب از سر گرسنگی است نه مهربانی

خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به داستان گرسنگی گنجشک و اشک عقاب گفت: اشک آمریکا برای ملت سایر کشورها از سر دلسوزی نیست بلکه به خاطر تامین منافع خود است.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۲۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ماجرای گرسنگی گنجشک و اشک عقاب گفت: در یک روز زمستانی سرد چادر سفید برف روی زمین گسترده و سرمای شدیدی در جنگل حاکم شده بود، جوجه گنجشک در لانه از گرسنگی جیغ می زد و به مادر خود می گفت برو برایم غذا بیاور.

 اما بالای سر آنها عقابی به دنبال لقمه غذایی پرواز می کرد و از فرط سرما چشمانش پر از اشک شده بود؛ جوجه به مادرش گفت: ببین مادر! عقاب هم از گرسنگی من غمگین شده است و گریه می کند، گنجشک مادر به فرزندش گفت: صبر پیشه کن عزیزم، بگذار عقاب از آسمان برود، برایت غذا می آورم. چشمان اشک آلود عقاب از سر گرسنگی است نه از مهربانی و دلسوزی. سردار سنایی راد از این داستان نتیجه گیری کرد: باید مراقب پرواز آمریکا بر بالای سرخودمان باشیم که این حضور بی دلیل نیست. وقتی که آمریکا بر سر ماجراهای داخلی کشور دم از حقوق بشر می زند به دنبال منافع خود است و دلش برای ما نمی سوزد.   

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار